Siyah Beyaz Örgü Bikini

-

örgü bikini
Örgü bikini derken karşıma o kadar tatlı bir model çıktı ki, buraya getirmesem olmaz. Çok zor da görünmüyor hani, bilene tabii…

8 yorum gelmiş

  1. hale-hale

    nasıl gıyıyorlar bunları yaa hayretler ıcınde kalıyorum..ben evde bıle dolasamazken ..insanlar bu şekilde erkeklerın arasında rahatlıkla dolaşıyorr :)

  2. senayatilgan

    Hale-hale sorun da o :) Evde kimse bikiniyle dolaşmadığı için evde garip hissediyorsundur… Fakat plajda herkes denize nasıl giriliyorsa öyle dolaşıyor ve oralarda da giynince garip hissedersin :)

  3. hale-hale

    haklısın aslında denız kenarında herkes bıkınılı sen kapalısın ..dönüm kimse çıplaklara bakmaz ama sana herkes sankı giyinmekle ayıp etmıssın gıbı bır tuhaf bakarlarr… insanlarımız çok garip ….
    tercih meselesı tabı herkes nasıl rahat ederse öyle dolasır kımse bunu yargılayamaz ..benım şahsi fikrimdii..gercekten imkansız benım bıkını gıymem ….egerkı gunun bırınde denıze gıdersemde zaten haşema giyerim sanırım :)

  4. senayatilgan

    Günün birinde denize girsem de derken :) Hiç mi denize girmedin hale-hale… (Bunu soruyorum ama benimde su fobim var kafamı asla sokamam denize herkez açılır ben boyumun yettiği yere kadar giderim :))

  5. hale-hale

    evet hiç gitmedim ve girmedim… babam polis oldugu için vanda görev yapmış babam ve ben o zamanda henuz 5 yaşındaymısım cok denıze goturdum senı kızım derdı bana ama ben hıc hatırlamıyorum hatta fotolarım bıle varr denız kıyısında ..ama 5 yasında vandan ayrılıp kayseriye tayini cıkmıs babamın ..ordada deniz yok malesef ..orda buyudum desem yerıdır..su andada kahramanmaraştayım..burdada denız yokk.. maddi durumlarda el vermiyor tatıle gıdelımm :( o yüzden diyorumyaa egerki günün birinde denize girersem diyee… inşallah tek hayalım o kumsalda elıme terlıklerımı alıp denız kenarında güneş batımında yürümek :)

    anammmm ne cok yazzmışımmmm ::D

  6. ssserpil

    kızlarrr ben adada büyümüş bırı olarak bayagı şanslıyım demekkı:)))gercı 8 senedır ankarada denıze hasretız ama olsun ..yınede gıdıyoruz denıze..halacım ınsallah hayalın gercek olur….örguden yapılan herseyı severım ama örgu bıkını hıc bır zaman etkıleyemedı benı:)))o sıcakta iplerle örulmus bısey gıymek hıc pratık degıl kurumazda kolay kolay:)))

  7. hale-hale

    inşallah kızlarr inşallah giderimm… her yaz hayal kuruyorum acaba bu sene gıdermıyız bır yerlere dıye ama olmuyor sadece hayalle kalıyor iştee….bu yazda öle oturacam cocuklarımla evde ..ama cok güzel bahcemız varr biraz tesellı verıyor bana..oturup masada çayımızı içiyoruz gölgede… iştee avutuyoruz kendımızı …tatil gibisi olmaz tabıkıde…

Bir Cevap Yazın

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.