Siyah beyaz puantiyeli küçük cüzdan

-

cüzdan modelleri
Bu sevimli cüzdanı siyah beyaz puantiyeli duck kumaş ve siyah saten kumaştan diktim. Bilgisayarlı nakış makineleri için hazırlanmış bir örneği uyguladım. Bu tarz örnekler bir bulmacayı çözmek gibi ve çok pratik bir şekilde hazırlanmış.

Önce nakış makinesine bağlanan bilgisayara seçilen örnek indiriliyor, bunun için nakış makinesiyle beraber verilen programın bilgisayarda kurulu olması gerekiyor. Sonra pdf veya herhangi bir metin formatında uygulama kılavuzunu indiriyor ve açıyorsunuz, orada belirtilen ölçülerde kumaşlarınızı ve malzemelerinizi hazırlayıp kasnağınıza yerleştirdikten sonra örneğinizi bilgisayardan nakış makinesine göndererek aşama aşama dikmeye başlıyorsunuz. 

cüzdan modelleri

cüzdan modelleri
Örneği çeşitlendirmek size kalmış. Pek kolay değil benim için şimdilik fakat çok zevkli!
Umarım beğenirsiniz. Sevgiler…

Not: Blogumu ziyaret ederseniz yaptığım diğer şeyleri görebilirsiniz.

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
ehlikeyf66

Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

Kumaştan basit cüzdan dikimi

| | 2 Yorum

Kumaştan güzel ve basit bir cüzdan dikimi aşamaları buldum ve paylaşmak istedim. Bunu sadece cüzdan olarak değil, makyaj çantası, el çantası, kumaş clutch gibi değerlendirmek için çeşitli boylarda da dikebiliriz....