Salı, Aralık 6, 2016
Siyah-beyaz ve dantel

Siyah-beyaz ve dantel

45

dantel elbise
Merhaba arkadaşlar. Yine ben ve yine düğünde giymek için diktiğim bir kıyafet. Aslında kuzenimin düğününde başka bir şey giyecektim ama son anda dantelli bir şeyler yapmak istedim. Son birkaç günde bir sürü işim arasında parça parça dikerek yetiştirdim kıyafeti.

Elbisem tek parça, üstünü çok severek aldığım değişik bir dantelle yaptım. Yapılışı çok zorladı beni çünkü hem yetiştirme telaşı vardı hem de üst kısmı sırt dekolteli olduğu için iç çamaşırını da eski bir südyenimi kesip elbisenin içine, üzerine astar koyup monte etmek durumda kaldım. Yani elbiseyi komple üzerinize geçiriyorsunuz :) Tabii sol kolunun altında bulunan fermuar yardımıyla. Sırt dantelli olduğu için fermuarı arkaya değil koltuk altından yandan koydum. Beline de bir kemer yaptım ve onu son anda evden çıkmadan ‘acaba bir kemer olsa daha mı iyi olur?’ diyerek kesip diktim ve daha hoşuma gitti :)

dantel elbise
Bu da elbisemin sırt kısmı ve son anda yaptığım kemerimi fiyonk yapıp kullandım :)
Fotoğrafları düğün sonrasında bitkin bir vaziyette eşime çektirdim, bir daha giyinip fotoğraflamaya üşendim açıkçası, onun için idare edeceksiniz :)

45 YORUMLAR

  1. vay vay vay :)çok güzel olmuş çok yakışmış ,çok da güzel dikilmiş her detayı güzel saç, baş ,makyajla da birleştirince tam bir afet çıkmış ortaya :) yanlız yorgun olduğun o kadar belli ki diğer fotolarda ki enerji yok.olsun yorgun güzel olmuşsun :) iç giyimi elbiseye göre ayarlaman pratik zeka işi çok güzel düşünmüşsün :) ellerine ,yüreğine sağlık hep güzel günlerde giy inşallah :)

  2. Teşekkür ederim zulaltan :) Gerçekten o kadar yorgundukki evde dünyanın misafiri, herkes heryerde, ne oluyor demeye vakit yok ben nolur benim fotomu çek de birdaha uğraştırma diye yalvararak eşime o yorgunlukta zorla fotğraflattım kendimi :D Bu kadar oluyor :)

  3. bende çok beğendim bende bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee harika detaylar harika işçilik sana da yakışmış :) fıstık gibin olmuşun hemşerim :)

  4. emeğinin her zerresine değmiş ama şenay:) dantel üst bitirdi beni bende yapabilirmiyim diye düşünmeye başaldım:) elbise yerleri şöyle bir süpürseydi dahadamı güzel olurdu acaba:)

  5. Teşekkür ederim rujbutik :) Elbise yerleri süpürüyordu fakat tüm elbiselerim uzun olduğu için kısa haline baktım ve kestim, hatta mini olunca çok daha güzel duruyordu ama başka bacak lazım , ince olmak lazım falan :)

  6. şenay nasıl 5ya da 6 tl ye mal olur kumaşlar çok pahalı hele dantel kumaşlar çok pahalı .senin bu kumaşçı pek ekonomikmiş :) ben bugün kumaş almaya gittim pahalı yani

  7. Kuzum benim kumaşçı diye biri yokki :) Pazara gidiyorum iki yerde parça kumaş satılıyor. her kumaşın defosu oluyor ya da küçük oluyorlar yada çok çirkin :) Defosu olmayan veya güzel kumaşları buluyorum ve alıyorum. Siyah kumaşı kocamaaaaannnbir parçaydı ve 2 liraya almıştım çok oldu :) Danteli de 2 veya 2,5 liraya yine aynı pazardan aldım yine kocamaaan bir parçaydı ve aralarda desen bozuklukları var bazı yerlerinde fakat ben bozuk olmayan yerlerini kullandım :) Başkalarının işine yaramayabilir fakat benimkine yarıyor :) O kadar dantel aldımki böyle nasıl yapsam ne yapsam bilemiyorum şu anda :)

  8. şenay bende parça kumaş yerleri biliyorum ama bana hep döşeme kumaşı dek geliyor sende bir çekim kuvveti var demek böyle güzel kumaşlara rastgeliyorsun maşallah diyeyim nazar olmasın :) hatta bugün baktım parça kumaş satan yerlere abiyelik tek kumaş koymamışlar ya da benden önce kapmışlar :( üç kulfi bir elham okuyayım anca açılır kısmetim :)

  9. ayyyyy yok artık yaaa hangısı ıcın bayılacam şaştım kaldımm…senaycım bu ne kadar sahane bır elnbıse olmuşş ne kadarda cok yakışmış sana canım yaaa…..

  10. ellerinize sağlık:) çok güzel olmuş, siyah-beyaz oluşuna, dantellerine, sırt dekoltesine bayıldım:) size de acayip yakışmış:)

  11. yönetim,” like” butonu ve yanında “maşallah” butonu istiyom. ee saatoniki, dünya böööle işte: insan var becerekli güzel ve akıllı , insan var tv karşısında çakılı. bu da bana bugünün aksakallı hissesi olsun. kıssa yukarıda vesselaaam. aferin kız

  12. Aman Allahım :) Saatoniki bana mı aferin dedim :) Yemin ederim gözlerim doldu :) Siteden atılmamı istememiş miydin sen arada başkası mı yazıyo senin hesabından yoksa şu anda mı başkası var senin hesabında :) Bana böyle karmaşık hislr yaşattırdın :) Teşekkür ederim güzel yorumun için :)

  13. esinn43 sen de doğumunu yap sonra rahat rahat yaparsın elbiseleri eminim :) Ayrıca japon kızlar daha da ince ve fit olmuyolar mı ben onların iki katı sayılırım, ki tane japon kız çıkarırım evel Allah :)
    Teşekkür ederim güzel yorumuna :)

  14. tatlım yüz ifadene göre benzettim japonlara hiç de diil o kadar da kilon falan yok :D ayrıca yorumumu begenmene sevindimm güzümde güller açtı :D :D

    AY SORMA O SAKS MAVİSİ ELBİSEYİ YAPTIM AMA HATALARIM OLDU BİRAZ YARIN DÜĞÜN DE RESİM ÇEKİLİNCE KOYUCEM RESİMLERİ.MALUM GÖBİŞ OLUNCA KIYAFET ŞİŞMAN GÖSTERDİ BENİİİ :( ALLAHIN İZNİYLE DOGUMDAN SONRA DAHA GÜZELİNİ YAPICAAAAM.GEÇCEM SENİ HEHE :D

    BENİM DE BU YORUMUN HOŞUMA GİTTİ. :D

  15. Hahaha :) Geç esincim geç keşke :) Yarışalım mı :) Ama önce sen bir doğumunu yap hayırlısı ile :) Ondan sonra yarış yaparız seninle olur mu :)

  16. yoookk senin hızına yetişmek mümkün diil baksana :)
    bende pembe dantel almıştımm boloro yapmak için ama nasip olmadı kendim ce yaparım artık.ama seninkini danteli çok güzelmişşş :)
    bide siyah kumaşın penye kumaş mı merak ettim kumaşı hoşuma gitti.

  17. Teşekkür ederim Bircis :) Kendi kızkardeşim bile “aynı anneden değil miyiz neden hepsini sen aldın yeteneklerin ” diyor da gülüyoruz :) Ona başka bana başka yetenek vermiş Allahım :) Sana da bambaşka Bircis :)