Siyah fırfır süslemeli keçe kapı süsü

-

siyah-firfir-detayli-kece-kapi-susu
Merhabalar :) Bir arkadaşımın sözü için kapı süsü hazırladım. Sizlere hep nasıl yapıldığını anlatmak istiyorum fakat işimi yaparken kendimi kaybettiğim için resim çekmeyi unutuyorum. Ama yine de birşeyler eklemeye çalışayım :)
Öncelikle kırmızı kalın keçenin üzerine annemin evinde bulunan en büyük tabağı alarak başladım çizmeye.

kiralik_duz_porselen_tabagi
Keçeye bu kalıbı çıkardıktan, biraz daha ufak bir yuvarlak ile orta kısmını da çizdikten sonra kestim ve taslağı çıkarmış oldum. Daha sonra tuhafiyelerden kolayca bulabileceğiniz siyah fırfırlardan etrafına dikerek süs vermeye çalıştım. Daha da cici oldu :) Sonra üzerine kalpli gelin ve damat figürünü yapmak için kalpli kalıbımı kullanarak kalıp çıkardım ve gelin – damat figürünü oluşturdum. Bunun için ince keçe kullandım. Çapraz şekilde silikon ile yapıştırdım.

Heart_Folding
Son olarak harflerinin kalıplarını çıkarttım. Bunlar için de Eminönü’nden temin ettiğim kalıpları kullandım.

kece-harf-figurleri
En alttaki uç kısmına biraz daha büyük kalp keserek (kalıbı çizip biraz dıştan kesebilirsiniz) kurdele yardımıyla ana yuvarlağa diktim ve o kalplere çiftimizin baş harflerini koydum. Gelin adayımızın isteği bu yöndeydi, çok da güzel oldu :)

Bir Cevap Yazın

benimsuslerim

Bebek bantları , lohusa taçları , bebek şekerleri , mevlid ve doğumgünü süslemeleri. Daha fazlası için sayfama beklerim.

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı temalı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum