Cuma, Mart 24, 2017
Sizzix Big Shot kesim makinesi ödüllü yarışma sonuçlandı!

13

1
Pek sevgili 10marifet ahalisi, Hobini Yarat ekibi tarafından kazananın belirlendiği Sizzix Ödüllü Yarışmamız sona erdi.
1. “Neşeli evin bahçesi – keçe pano” başlıklı çalışma ile sevgili ayme oldu. Güzel anlatımı ve emeği için çok teşekkür ediyor, yeni Sizzix Big Shot makinesini güzel günlerde kullanıp, sonuçları 10marifet’te paylaşmasını diliyoruz : )
bilgi@10marifet.org’a iletişim bilgilerinizi bekliyoruz ayme.

Yarışmaya katılan herkes, makine alımlarında 100 TL’lik indirim çeki kazandı. İndirim kodları Hobini Yarat ekibi tarafından 10marifet’te kayıtlı olan mail adreslerinize gönderildi. İndirim 25 Temmuz’a kadar geçerli, unutmayın!
Sorularınız için info@hobiniyarat.com mail adresi üzerinden Hobini Yarat ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.

Herkese çok teşekkürler, marifetli günler…

13 YORUMLAR

  1. Tebrikler aymi :)

    Bende hediyemi aldım bugün :) oğlumu kucağıma aldım şükür. Eğer makineyi de kazansaydim çifte hediye olacaktı :) ama yaptığın işle gerçekten hakettiğini düşünüyorum Güle güle kullan inşallah çok çok güzel işler yapman dileğiyle :))))

  2. Yarışma katılımcıları Sizzix Big Shot makine alımları için 100 TL’lik indirim çeki kazandılar biliyorsunuz ki. 10marifet.org’da kayıtlı olan mail adreslerine indirim kodu gönderildi fakat bazı kullanıcıların mail hesaplarında bir sorun olduğu için geri dönüyormuş mailler. İndirim kodu kazanmış ve mail almamış katılımcılar info@hobiniyarat.com adresine mail atarak gerekli bilgiyi alabilirler.