Sizzix ödüllü Mart yarışması

-

Screen Shot 2016-03-02 at 11.32.17

Ödüllü yarışmamız başladı! Mart boyunca sürecek yarışmamızın sonunda, HobiniYarat ile birlikte Sizzix kesim makinesi ve kalıbı hediye ediyoruz. Yapmanız gerekenler:

TEKNİK VE KONU: Teknik, malzeme serbest. Konumuz: Aşk. Size aşkı çağrıştıran herhangi bir el yapımı çalışmanızla katılabilirsiniz yarışmamıza. İstediğiniz kadar iş paylaşmak serbest. Tekrarlayalım: konu “aşk”, teknik ve malzeme serbest. Gönlünüzden ne geçiyorsa, elinizden ne geliyorsa.

NASIL YAZILAR?: Yarışmaya, Mart ayı boyunca gönderilen ve “anlatımlı” olarak yayına giren paylaşımlar dahil olacak. Yani detaylı tarifli, iyi fotoğraflı, okuyana o işin nasıl yapıldığını doğru dürüst anlatan yazıları değerlendirmeye almış olacağız.

Yarışmaya katılan yazılara buradan bakabilirsiniz.

BAŞKA ŞART VAR MI?: Makineyi ve kalıbı, Sizzix’in Türkiye sorumlusu hobiniyarat.com hediye ediyor, kendilerine teşekkür ediyoruz. Yarışmaya katılan herkesten ricamız, hobiniyarat Instagram ya da Facebook hesaplarından en az birini beğenmiş olmanız. Eğer diğer şartlar tamamen yerine gelmiş bile olsa bu nokta atlanmış ise, bir sonraki kişi üste çıkmış olacak.

KİMİN KAZANDIĞI NASIL BELİRLENECEK?: Kazananı şöyle belirleyeceğiz: 10marifet’teki yazısının Facebook paylaşım sayısı en fazla olan, yarışın galibi olacak. Eğer yarışma sonunda küçük bir ihtimal de olsa tam bir eşitlik söz konusu ise, o zaman kazananı belirleme kararını Sizzix – HobiniYarat’tan rica edeceğiz. Bakın, örneğin bu çalışma şu an için 12 Facebook paylaşımı almış. Bu durum laptop ya da bilgisayardan giriyorsanız şöyle gözüküyor:

Screen Shot 2016-02-23 at 14.06.16

Mobil versiyonda ise paylaşım sayısı yazının alt kısmında böyle görünüyor:
Screen Shot 2016-02-23 at 14.17.25

Paylaş butonu ise yazının üstünde:

Screen Shot 2016-02-23 at 14.16.58

Evet… Durum bu şekilde. Özgürce, istediğiniz gibi, istediğiniz sayıda güzel çalışmalar hazırlayın, sitede paylaşın. Beğenilsin, paylaşılsın, siz de kazanın.

Kolay gelsin şimdiden! Arada hatırlatmaya devam ederiz tabii.

Makinemize ve parçalarına topluca bir bakalım:

Screen Shot 2016-03-02 at 11.32.17

Screen Shot 2016-03-02 at 11.32.32

Screen Shot 2016-03-02 at 11.32.44

Hediye kalıpla da bu çiçeği yapabileceksiniz:

Screen Shot 2016-03-02 at 14.41.38

Son olarak, bilmeyenler için 10marifet’te nasıl paylaşım yapılır, kolay anlaşılır biçimde anlatmaya çalıştık: 10MARİFET’TE NASIL PAYLAŞIM YAPILIR?

11 yorum gelmiş

  1. Merhabalar,
    Yarışmaya sadece kendi yaptıklarımızla mı katılıyoruz? Yabancı bloglardan bulduğumuz fotoğrafları da paylaşabilir miyiz? Çevirisini yaparak?

  2. Merhabalar,
    acaba bu yarışma için açılacak gönderileri ayrı bir yerde görme şansımız var mı? yarışma için açılmış postlar arada kaynayabilir gibi geldi bana da :)

  3. shane

    @evcimenkedicik; evet, kategoriler arasına “yarışma” bölümü ekledik. yine de söylemiş olalım da buradan da okumamış olanlar görsün.

Bir Cevap Yazın

shane

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil (fimo) minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

10marifet’in doğum gününü böyle kutladık

| | 1 Yorum