Somon renk lavanta keseleri

-

Somon renkte, dantel ve kurdele detaylı lavanta keselerim. Lavantanın faydaları saymakla bitmez. Mesela bebeklerinizin baş ucuna koyup uykusunu daha kaliteli uyumasına yardımcı olabilirsiniz, ya da dolapların içine koyarak kıyafetlerimizin mis kokmasını sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda en özel günlerinizde sevdiklerinize kalıcı hediyeler bırakmak için lavanta keseleri en doğru seçim olacaktır.

Kumaş seçimi size ve hayal dünyanıza kalmış. İçerisine boncuk elyaf, üzerine bir tatlı kaşığı lavanta koymak yeterli olacaktır. Süslemesi için aklınıza gelebilecek hatta gelmeyecek her şeyi kullanabilirsiniz :) Ki her süslemede harika şeyler ortaya çıktığını göreceksiniz.
Pamuklu, keten, saten gibi kumaşlar estetik açıdan da göze hitap eden keseler oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Benim önerim ise etuval keten ve pamuklu kumaş kullanmak olacaktır..

Ben tarladan hasat edilmiş yani yağı suyu alınmamış lavanta kullanmayı tercih ediyorum. Kokusu daha uzun sürebiliyor böylelikle. Kesenin içindeki lavantaları elinizle ufaladığınızda kokusunu da yenilemiş oluyorsunuz.
Aşağıdaki profilimden instagram hesabıma gelerek diğer modellerimiz de görebilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Tül kumaştan kese dikimi

| | 1 Yorum

Kumaştan kalp lavanta kesesi yapımı

| | 0 Yorum