SON BALKON KEYİFLERİ İÇİN BUYURMAZ MISINIZ?

-

BU YAZIM BALKONDA GEÇTİ..O MÜTHİŞ SICAKLARIN BUNALTISINDAN KAÇTIĞIM TEK YER BALKONUMDU.YAZ BAŞI BALKONUMA YAPTIĞIM SÜSLEMELERİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..DUVARLARIMA BALIK STİCERLERİ YAPIŞTIRDIM KENDİMİ SAHİLDE HİSSEDERİM DEDİM:))BİR TANEDE ASMA YAPRAKLARININ ARASINA KUŞ YUVASI BOYADIM..PAZARDAN ALDIĞIM KÖPÜKTEN KUŞU DA EVİNE KONDURDUM ..HEM NE SU İSTİYO NE PİSLİK YAPIYOR GAYET KEYİFLİYDİ..EH ÖTME İŞİNİ DE BAHÇEYE GELEN KUŞLAR PLEYBECK YAPTI BAYA GERÇEKÇİ OLDU.))KAĞIT ABAJURUDA BİR KAÇ BONCUKLA SÜSLEYİP ASTIM..GERİYE AKŞAMLARI TV YAPMAK KALDI..ODA DAKİ TV Yİ KAPTIĞIM GİBİ KÖŞEYE KONDURUNCA KEYFİME KEYİF KATMIŞ OLDUM..ARADA LEĞENE SU KOYUP HAVUZ KEYFİDE YAPSAMMI DİYE DÜŞÜNDÜM AMA O KADAR DA ABARTMAYIM DEDİM:))BELKİ FISKIYELİ BİR LEĞEN YAPARIM BİR DAHA Kİ YAZA BELLİMİ OLUR:)PLAN PROJE AŞAMASINDAYIM,YAZA KADAR HAVUZ FİKRİMİDE GELİŞTİRİR TEKRAR SİZLERLE PAYLAŞABİLİRİM:))

21 yorum gelmiş

  1. yenihayat54

    sonunda yazılarım yayınlanmışş..onmarifet çokk kalabalık olmuş..yazıların yayınlanması baya uzun sürüyor..ama olsun..onmarifetin kalabalıklaşması güzel..demek ki doğru yerdeyiz..

  2. sibeltunay

    Kendinize harika bir köşe yapmışsınız.Çok güzel olmuş.Balkonda oda gibi maşallah.Merak ettim,balkondaki bitkiler asma yapraklarımı?

  3. yenihayat54

    teşekkürler arkadaşlar…balkonumun genişliği konusunda şanslıyım şükür..evet sibeltunay bitkiler asma yaprağı..abaza üzümü denen cinsten,hem yapsarklarından güzel sarma oluyor hem üzümü çok güzel..bol bol sarma yapıyorum yani.))

  4. mavisofra

    ayyy ben sarma yemeye gelsem:)))))))))))))) keyifli olmuş gerçekten biz burda ölürken sıcaktan siz balkonda ohhhh:))))))))))

  5. yenihayat54

    HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KIZLAR,BALKONDA MİSAFİR AĞIRLADIĞIMDAN HEMEN CEVAPLAYAMADIM KUSURA BAKMAYIN..NE ZAMAN İSTERSENİZ BUYRUN BEKLERİM..ÖNCEDE HABER VERİNDE SARMALARI HAZIRLAYIM.))

  6. yenihayat54 diyor ki;teşekkürler elif..evin bir köşesi en azından seni huzurlandırmalı..benim huzurumda bu balkon….

    evet katılıyorum sana :)

Bir Cevap Yazın

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Teraryumlu abajur

| | 0 Yorum

Bahar temalı abajur teraryum

| | 0 Yorum

Gazete kağıtlarından damacana kılıfı

| | 0 Yorum

Fanusta dağ evi – teraryum

| | 0 Yorum

Led aydınlatmalı taş ev teraryum

| | 0 Yorum

Dekoratif ayna çerçevesi – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum