Cumartesi, Aralık 10, 2016
SON BALKON KEYİFLERİ İÇİN BUYURMAZ MISINIZ?

21

BU YAZIM BALKONDA GEÇTİ..O MÜTHİŞ SICAKLARIN BUNALTISINDAN KAÇTIĞIM TEK YER BALKONUMDU.YAZ BAŞI BALKONUMA YAPTIĞIM SÜSLEMELERİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..DUVARLARIMA BALIK STİCERLERİ YAPIŞTIRDIM KENDİMİ SAHİLDE HİSSEDERİM DEDİM:))BİR TANEDE ASMA YAPRAKLARININ ARASINA KUŞ YUVASI BOYADIM..PAZARDAN ALDIĞIM KÖPÜKTEN KUŞU DA EVİNE KONDURDUM ..HEM NE SU İSTİYO NE PİSLİK YAPIYOR GAYET KEYİFLİYDİ..EH ÖTME İŞİNİ DE BAHÇEYE GELEN KUŞLAR PLEYBECK YAPTI BAYA GERÇEKÇİ OLDU.))KAĞIT ABAJURUDA BİR KAÇ BONCUKLA SÜSLEYİP ASTIM..GERİYE AKŞAMLARI TV YAPMAK KALDI..ODA DAKİ TV Yİ KAPTIĞIM GİBİ KÖŞEYE KONDURUNCA KEYFİME KEYİF KATMIŞ OLDUM..ARADA LEĞENE SU KOYUP HAVUZ KEYFİDE YAPSAMMI DİYE DÜŞÜNDÜM AMA O KADAR DA ABARTMAYIM DEDİM:))BELKİ FISKIYELİ BİR LEĞEN YAPARIM BİR DAHA Kİ YAZA BELLİMİ OLUR:)PLAN PROJE AŞAMASINDAYIM,YAZA KADAR HAVUZ FİKRİMİDE GELİŞTİRİR TEKRAR SİZLERLE PAYLAŞABİLİRİM:))

21 YORUMLAR

  1. sonunda yazılarım yayınlanmışş..onmarifet çokk kalabalık olmuş..yazıların yayınlanması baya uzun sürüyor..ama olsun..onmarifetin kalabalıklaşması güzel..demek ki doğru yerdeyiz..

  2. Kendinize harika bir köşe yapmışsınız.Çok güzel olmuş.Balkonda oda gibi maşallah.Merak ettim,balkondaki bitkiler asma yapraklarımı?

  3. teşekkürler arkadaşlar…balkonumun genişliği konusunda şanslıyım şükür..evet sibeltunay bitkiler asma yaprağı..abaza üzümü denen cinsten,hem yapsarklarından güzel sarma oluyor hem üzümü çok güzel..bol bol sarma yapıyorum yani.))

  4. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KIZLAR,BALKONDA MİSAFİR AĞIRLADIĞIMDAN HEMEN CEVAPLAYAMADIM KUSURA BAKMAYIN..NE ZAMAN İSTERSENİZ BUYRUN BEKLERİM..ÖNCEDE HABER VERİNDE SARMALARI HAZIRLAYIM.))

  5. yenihayat54 diyor ki;teşekkürler elif..evin bir köşesi en azından seni huzurlandırmalı..benim huzurumda bu balkon….

    evet katılıyorum sana :)