Sonbahar kapı süsü

-
Kapı Çelengi
Kapı Çelengi

Bu çelengi hazırladıktan sonra Sonbahar yarışmasına katılmak için teşebbüste bulundum ama şansım olmadığını düşündüğüm için yazıyı kaydedip yayınlamamıştım:)Çelengi evimize yakın olan çamlıktan topladığım malzemelerle yaptım iskelet olarak tel elbise askısı kullandım. Kızıl sarmaşık yaprakları alıç dalları ile etrafını sarıp sarmaladım. Palamut şapkaları ekledim..Ortasına hareket katsın diye şifon bir kurdele ekledim sallanan uç kısımlarını lüle yaptım. Sonuçta böyle bir çalışma çıktı..Herkes çok beğendi umarım siz de beğenirsiniz..

12 yorum gelmiş

  1. kriizantem

  2. subatkahvesi

  3. minepolat

    Çok zarif olmuş ellerinize sağlık, sadece kurdelenin rengi konsepte biraz ters olmuş. Hem işinizin doğallığı bozulmuş hemde beyaz renk çok patlamış. Rafya bir kurdele bu işe son noktayı koyacaktır. Tekrar paylaşım için teşekkürler.

  4. Anne Kaz

    Çok teşekkürler..Evet kurdelenin rengi beyaz ve şifon. Haklısınız farkındayım siyah, veya yeşil saten tercih ederdim ama malesef evde sadece ince şifon kurdeleler vardı. Bu çalışma için hiç para harcamadım bunu da bozmak istemedim , şimdi biraz soldu tabi ama meyveleri dökülmedi. Kapıya astıktan bi kaç gün sonra saç spreyi sıktım. Ama tabi ilk günkü haşmeti yok :))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum