Sonbahar yarışması-bu yarışmaya bir havlu gerek (havlu kenarı)

-

püsküllü havlu kenarı

Pazar günü alışverimde eve birkaç havlu alayım dedim. Havluları karıştırırken ne göreyim? Her tarafı yapraklarla dolu bir havlu… Eeee şimdi bu havlu alınmaz mı, Alınıp üzeri işlenmez mi, işlenip sonbahar yarışmasına gönderilmez mi? Tabii ben de hemen aldım. Yapraksa yaprak, renkse renk.. Hıı hala sonbahara yakıştıramayanlar olursa belirteyim; dışarıda yağan sonbahar yağmurlarında ıslananlar için yaptım ben bu havluyu :)

püsküllü havlu kenarı

Hoş şimdi yağmur nisanda yağar diyenler olursa ben ekim-kasımda yağan yağmurda ıslananlarda kullanacağım derim :))))

püsküllü havlu kenarı

Ben bu havluya ne yaptığımı yazayım şimdi; üzerinde zaten varolan o güzelim yaprakları sonbahara özgü renklerdeki nakış orlonlarıyla işledim. Havlumun kenarlarına da aynı iplerle püsküller yaptım. Gözüme de pek bi şirin gözükünce göndermeye karar verdim.

püsküllü havlu kenarı

İşte fotoğraflarıyla işlemeli, püsküllü havlu kenarı çalışması…

19 yorum gelmiş

  1. embir

    canım ilk yorum benden olsun, süper olmuş, renkler model tam sonbaharlık. Hani deseni de iyi bulmuşsun, şanslıymışsın. Öptüm kocaman

  2. selmatozan

    Havlu zaten söylemeye gerek bile yok aslında ama çok çok güzel olmuş ben asıl kenar süsüne bayıldım, klasik dantel yerine püskül kullanman hoşuma gitti:)eline sağlık:)

  3. celebi74

    harikasın.. .havlu desenleri ve yaptığın işleri püsküllerii.. tam sonbaharlık.. çok beğendim..ayrıca ordaki sabunlar varya.. onlardan canım çekiyor kaç zamandır.. bulamadım daha.. bir kaç market daha dolaşmam lazım..sevgi selamlar..

  4. gonuldenele

    Teşekkürler kocamannn…:)))

    celebi74 diyor ki;ayrıca ordaki sabunlar varya.. onlardan canım çekiyor kaç zamandır.. bulamadım daha..

    Adres bırak tatlım hemen göndereyim.

  5. Hanimelim

    sonbaharın en çok sevidğim yanı, sarının ve kahverenginin bugüzel tonlarıyla bezenmiş yaprakların her yere yayılmasıdır…hele at kestaneli caddeleriyle Ankarada yaşıyorsanız…ben bayıldım bu renklere gönüldenele..havlun çok güzel olmuş, ellerine sağlık…mis gibi sonbahara kokuyor :)

  6. subatkahvesi

    havlu bizim kültürümüzde ne önemli bir yer taşır değilmi arkadaşlar eskilerde çok eskilerde büyüklerimize ellerini yığkarlarken havlu tutardık nasıl saygı dolu davranışlarımız vardı ve unutuluyor hepsi yavaş yavaş bu güzel havlu bana o günleri hatırlattı sağol gonuldenele ellerine sağlık…

  7. gonuldenele

    birdost71 diyor ki;ellerine sağlık arkadaşım.yani tam bir sonbahar.dışarda hava da bozuk zaten….

    hadi gel kahve içelim.Türk kahvesi yapayım sana..

  8. dolunay82

    heh şimdi sonbahar belli olmuş:))şaka şaka..gerçekten ne güzel bir havlu bu tam zamanında bulmuşsun.alıp işlemekle ve bizimle paylaşmakla ne iyi etmişsin.ben bunu 4 mevsim kullanırım:)püsküller çok farklı ve hoş olmuş.ellerine sağlık.başarılar.

  9. kriizantem

    Bu nasıl bir havlu, nasıl bir havlu kenarı, nerden aklına geldi, püskül yapmak, Allahım çok güzel olmuş, ellerine sağlık becerikli arkadaşım.

  10. gonuldenele

    Canlar çok teşekkürler.Yarışma benim için bitti ama yinede göndermek istedim.İşin eğlence tarafından bakalım artık.Değilmi?

  11. Noblesse

    hem de yarışmaya nasıl uymuş gönüldeneleciğim, iyi ki rastlamış, almış ve işlemişsin, elllerine sağlık.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum