SONBAHAR YARIŞMASI “Depresif Kukla”

-

Bacak uzantıları için iki tarafından dikilmiş uzun şeritleri pamukla doldurdum ve bunların ucuna kırmızı polardan el ve ayak hazırladım. Ardından bir çorabın içini pamukla doldurduktan sonra kol ve bacakları bu gövdeye diktim.

Sonra tam olarak kurumuş olan kafayı ampulden sökerek kahverengiye boyadım. Göz ve ağız yerlerini belirledikten sonra siyah yün ipten saçları ekledim. Hazırladığım kafayı gövdeye sıcak silikon yardımı ile yapıştırarak sabitledim.

Ve işte karşınızda depresif sonbahar kuklası;

Zamanın sınırlı olması nedeniyle yapım aşamalarını kısaca anlatmak zorunda kaldım. Yarışma süresinin tamamlanmasının ardından detaylı açıklamalara ve fotoğraflara blogumda yer vereceğim… Arzu edenler ileyleyen zamanlarda blogumdan çalışmaları inceleyebilirler.

27 yorum gelmiş

  1. Figen abla

  2. nazesen

    Tanıdığım en yetenekli erkek Methods bence.Kutlarım.Ampulden yüz yapmayı bende deneyeceğim .Heveslendim.Çok beyendim

  3. sesiber

    Pantalonu kol manşetinden mi yoksa? Kazak, atkı detaylar çok güzel. Sanırım biraz deli galiba:))Bana çok fazla sonbaharı çağrıştırmadı aslında. Sonrasında yazını okudum. Huninin sebebini anladım :)) Bir huni de bana yollayabilirsin bugünlerde. Ekim beter, Kasım biliyorum ki ondan beter. Çok kötü etkliyor beni. Rica ediciiim birdaha sonbahar aylarında yarışma yapmayalım. Ruhum ölü. Rengim bile kaçık. Gerçek güneş lazım bana.Bu arada çalışman çok güzel ve özgün.

  4. Methods

  5. Methods

    sesiber, valla bir gömleğin kolundan yaptım. Ona manşet mi denir bilmiyorum… Cahilliğime verin :)Deli olduğu anlaşılıyor demekki… ne güzel :))) Açıklamaları okumayınca bir anlam çıkarmak zor oluyor, haklısınız…Sanırım açıklamaları çok uzun tuttum. Acemilik işte :))Yorumunuz için çok teşekkür ederim….:))

  6. Yamali bohca

    Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bayağı bir uğraşıp emek vermişsiniz. Yüzündeki ifade çok hoşuma gitti. Yarışmada başarılar dilerim.

  7. sesiber

    Methods, yok tek erkek sen değilsin, rahat ol:))Açıklamalar çok güzel ve anlaşılır, böyle devam et bence.Gömlek kolunun düğmelenen ekli kısmına manşet denir.

  8. Methods

  9. Methods

    bizimgibiler diyor ki;Yaprak olmayan bir çalışma :)))Çok başarılısınız, ellerinize sağlık.

    kriizantem diyor ki;Hoş ve değişik bir çalışma, benimde çok hoşuma gitti…

  10. bizimgibiler

    Yanlış anlayacak bişey yok. Yoğunluktan gözden kaçabilir anlıyorum. Üstelik teşekkür etmek zorunda da değil hiç kimse.Ben sadece espri yaptım, maksat muhabbet:)

  11. Methods

    bizimgibiler, :)Ben herkese, vakit ayırıp yorum belirttikleri için ayrı ayrı teşekkür etmeye özen gösteriyorum… Tekrar özür dilerim!Teşekkürler… ( Bu arada bu ikinci teşekkür oldu. Telafi ettik sanırım :D )

  12. Methods

    aydin gelini, yorumunuz için çok teşekkür ederim… Planlayarak yaptığım bir ifade değildi aslında o! Sadece birazz üzgün olacaktı. Ortaya bu çıktı…:)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum