SonBahar yarışması&sofralarda sonbahar renkleri

-

Sonbahar yarışması Burada katıldığım ilk yarışma.Hepiniz gibi benide heyecanlandırdı tabiki.Bayram öncesi,yarışmadan haberim olmadan yapmayı tasarlamıştım bu bardakları.Bardaklarım İkea dan. 2-3 lira gibi bir fiyata aldım üstelik.
Bardakları cam boyası ile renklendirdim. Sonbahar renkleri taşıdığından sofralarda bu esintiyi vereceğini düşündüm.Basit bardaklar renklerle şık bardaklara dönüştü.Cam boyası kurumadan minik payetler yapıştırdım kiminin üzerine,kimisinede boyutlu boyayla süslemeler yaptım.YAPRAK desenimiz olmazsa olmazlardandı tabii..onuda yaptım:))

18 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    vsezen diyor ki;Tebrikler çok hoş bi fikir, boyayı içtenmi yoksa dıştanmı sürüyorsunuz?

    Boyamasını bardağın dışından yaptım.Yalnız vernikli çıkmayan cam boyası kullanırsanız yıkanmaya elverişli oluyor.

  2. benz

    Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben porselen boyası kullanıyorum ama çıkmış bir arkadaşımınki. Vernikli cam boyası ne, makinada yıkanıyor mu?

  3. gonuldenele

    Makinede yıkamaya elverişlimi henüz denemedim ama elde yıkamada çıkmıyor.Hani şu satılan renkli enine çizgili bardaaklar varya.Aynı onların boyası gibi duruyor bunlar.Onlar yıkanabildiğine göre buda yıkanır belki makinede.Denemedim ama.Su bazlı olarak satılanlar yıkanınca çıkıyormuş.

  4. sesiber

    Bakınca “aaa ikea bardakları”, dedim. sen sevdin cam boyamayı:)) çok şık olmuşlar, elleirne sağlık.

  5. bizimgibiler

    Gündüz sitedeki yoğunluk yüzünden gözümden kaçmış arkadaşım bu yaptığın.Çok hoş olmuş, sofralarda rengarenk çok hoş bir hava yaratacaktır eminim.

  6. Figen abla

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Fiyonklu cam boyama kavanozlar

| | 1 Yorum

Video: edding’le cam vazo nasıl süslenir?

| | 1 Yorum

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum