sonbahar yarışması / sonbahar saati

-

bu saati yaparken aklımdan hep şu şarkı geçti; zaman düşer ellerimden yere / oradan tahta boşa / saatler çalışır izinsiz / hep bir sonraya (b. ortaçgil’e saygıyla:) )…ben bu saatin çizimini epey evvel yapmıştım aslında, kelebekli saate öykünerek, sonbahar yarışması da hayata geçirmeme vesile oldu..bu saatte de kalın mukavva kullandım. çıktı aldığım şablonu mukavvaya çizip maket bıçağı ile oydum. haftasonunda yetiştirmeye çalıştığımdan parmaklar biraz hırpalandı ama olsun:))

sonra boyama aşamasıda sarılı, turunculu, kahverenkli geçişleri olan bi boyama mı yapsam diye düşünürken, madem sonbaharı soyutladın, saat yaptın, renkte de aynı yolu izle dedim ve komple kahverengiye boyadım. bu renk hem duvarlarımda iyi duruyor hem de sonbahara çok yakışıyor..velhasıl bu saatle yarışmaya katılmış bulunmaktayım:)

116 yorum gelmiş

  1. sergunumsenin kalıbı çıkarıp verdiğin ve benim hala yapamadığımve çok sevdiğim kelebekli ”uçup giden zaman” temalı saatini düşünüpyapraklısı olsa olur dedim bu sabah işe gelirken…şimdi bu eserinle karşılaşmış olmakdan dolayı mutluyum..hayalimi gerçekleştirdin teşekkür ederim..:)başarılar diliyorum… ve hemen tutuyorumm….

  2. Ayyyyyyyyyyy valla ben bunu yapacaktım, malzeme bekliyordum:))))) Neyse başka birşey bulayım. Aklımada geldi sergun yapabilir diye. Çok güzel arkadaşım, tam 10 points:)

  3. celebi bunun da şablonunu gönderirim ikisini birarada çıkarırsın artık:)kriizantem yap sen yine de, farklı yorum farklı bakış açısı olur. eminim seninki de çok güzel olacaktır

  4. Kelebekli gibi bu yapraklıya da çok uymuş. Kelebekli olan uçup giden zamandı, bu da kopup yitirilen zaman olsun:)Çok güzel olmuş sergun, ellerine sağlık.

  5. Yok yapmıyım artık, sırf yarışma için yapacaktım, ben evşimde fazla sevmiyorum sonbahar temasını, daha cıvıl cıvıl şeyler olmalı bende:)

  6. :) o zaman ilkbahar temalı bi yarışma daha açılsın:))bu arada teşekkür ederim sakagun ve bizimgibiler

  7. Sevgili Serguncuğum, saatten kopup giden parçalar bence kelebekten çok bu yapraklara yakıştı…Zamandan kopan yapraklar bir saatte çok anlamlı olmuş,ellerine sağlık:))Senin şablonunu kullanarak kendilerine saat yapacak arkadaşlara bir öneri de benden; aşağıdaki sonbahar yapraklarının renklerini kullanabilirler…

  8. Bu saatler artık seninle özleşti sergun.Öncekiler geçen zamanı çağrıştırsada bu ömrün sonbaharını çağrıştırıp hüzünlendirdi.Zaten sonbaharda hüzün mevsimi değilmi?

  9. sergun yarışmaya saatle katılcağını ilk soylediginde şaşırmıştım. “sonuçta saat, ne kadar orjinal olabilirki” demiştim. ama yanılmışım valla çok orjinal bir çalışma olmuş. tebrikler ;)

  10. mecburkalanlar diyor ki;

    “sonuçta saat, ne kadar orjinal olabilirki” demiştim. ama yanılmışım valla çok orjinal bir çalışma olmuş.

    valla öyle orjinal saatler var ki, bu yanlarında ufacıııık kalır:) ama bu da benim tasarımım, seviyorum (sefkatli smiley) :))

  11. yapraklari yukarilardan kesip uçursaydin gozume daha bi iyi gozukcekti serguncum sanki ruzgar ucuruyormus gibi onlari saga sola:)Gene de çok guzel bi çalisma olmus cnm basarilar :)

  12. süper olmuş..ben duvara saat takmaktan hoşlanmıyorum..ama galiba bunu yapıp takıcam ellerinize sağlık…..

  13. benim de aksine her odada bi saatim vardır:)çizimi basit ama yine de isteyen olursa mail atarım şablonu

  14. sergun ellerine sağlık diğer çalışmalarında olduğu gibi bu da çok hoşuma gitti… Benim de çalışmanı görünce ; geçip giden zamanları bir yerlerde bulsam…. şarkısı dilime takıldı :))

  15. teşekkür ederim nrhnmrl:)

    Benim de çalışmanı görünce ; geçip giden zamanları bir yerlerde bulsam…. şarkısı dilime takıldı :))

    geçip giden uu uuu zamanları uuuu uu bir yerlerde bulsam. ben de çok severdim bunu:)

  16. bana mail atarak bu saatin şablonunu isteyen iki kişi de sormuş saat mekanizmalarını nerden alabiliriz diye. daha evvel bloğumda da yazmıştım ama buraya da yazayım..saat mekanizmaları saatçilerde satılıyor. şeklini hariç tutarsak benim gördüğüm iki çeşidi var, askısı olanlar ve olmayanlar. özellikle askısı olan alınırsa duvara asarken problem yaşanmaz..

  17. ahh!! şu saati bir durdura bilseydim.. zaman su gibi akıp gidiyor:( çok şık ellerinize sağlık

  18. teşekkür ederim akoni, zaman sahiden su gibi akıp gidiyor, hiç değilse dolu dolu yaşayabilsek. kimi zaman o da olmuyor..

  19. ya ben beyenmişimbayılmışım..ama tutmadan gitmişim..:))afedersin sergunum..hemen geldim tuttum kaçtımm…:)muck

  20. :) teşekkürler celebi, farkettim:)nrhnmrl atarım tabiki. bende adresiniz olacaktı ama bulamazsam yazarım size

  21. Düşen bir yaprak görürsennn, benii hatırla demiştinn, biliyorsun seni beeen sonbaharda sevmiştiiim….dedim bakarken.Çok güzel ve anlamlı olmuş Sergun, başarılar diliyorum.

  22. çok güzel.. bu yarışmada eserler el emeğine artı olarak ifade ettikleri anlamla öne çıkacaklar galiba.. başarılar dilerim..

  23. ben ipin ucunu kaçırdım artık:)hang yazıyı tuttum hangisini tutmadım karmakarışık oldu.. saat çok güzel olmuş, kelebeklisini de çok beğenmiştim.. eline sağlık

  24. Tüm yaptıklarınızı beğeniyle takip eden biri olarak bu saatinize de bayıldım,çok şık ve güzel olmuş,duvarda da çok güzel duracağından eminim,ellerinize sağlık,yarışmada da başarılar…

  25. Düşen bir yaprak görürsennn, benii hatırla demiştinn, biliyorsun seni beeen sonbaharda sevmiştiiim….

    her sonbahar gelişindeee, sarı sarı yapraklarlaaaa….

  26. teşekkür ediyorum herkese yorumlar için..saati mutfak duvarımıza astık(her yeni saatte değişiyor:) )güzel durdu sahiden duvarda, yaprakları çift taraflı bantla yapıştırdım. bi sonraki saate kadar orda artık:)

  27. bu fikir benimde aklıma gelmişti; şu “uçup giden zaman” isimli yazıyı hazırlarken. diğer taraftan sergun o kadar hoş tasarlamış ki yaprakları ve konumlarını, çalışmayı beğenmemek elde değil. ellerine sağlık sergun.

  28. Zar zor 4. olmuştum, sayende oda gidecek galiba sergun:)) Niye başka birşey yapmadın ki, insan bir kağıda , ağaç dalı yapıştırıpğ amerikan servis diey gönderir dimi.. Olmuyor sergun olmuyor, Niye böyel güzel bişey yapıyosun:) Hele embire hiç bişey demiyorum yapmış o muhteşem abajuru bizde ağzımız açık bakıyoruz:))

  29. teşekkür ederim zabun, o kelebekli saat pek çok kişiye böyle yapraklı bir saati çağrıştırmış. anlam olarak ikisi de çok güzel, manidar..

  30. İşin şakasındayım serguncum, varsın 5. olayım nolacak o harika telefonu alamadıktan sonra:D

    demi ama, keşke ilk 10’a ilk 20’ye falan minik minik ödüller olsaydı:))))

  31. Çok güzel olmuş sergun hanım elinize sağlık ancak ilk yorumlarda fiammanın koyduğu yaprak renklerini kullansaydınız “dadından yenmiyecekti”:)

  32. teşekkür ederim..jeliboncuk, evvelki aklım öyleydi, renkli renkli boyayacaktım ama yazıda da belirttiğim üzere soyut olsun istedim çalışma. o yüzden tek renk çalıştım…

  33. merhabalar,saatiniz süper olmuş bende yapmak istiyorum şablonundan banada gönderebilirmisiniz? :))) oturma odasında sonbahar esintileri içeren bi dekor değişikliği yaptım kendi çabamla, bu saatte muhteşem duracak ellerinize sağlık

  34. ‘günde bir taşı bina-yı ömrümün düştü yere / can yatar gafil binası olmuş viran bihaber’demiş bir şair.bana bunu hatırlattı.bu gerçeği çok iyi anlatan bi eser olmuş.güzel tasarlanmış,güzel uygulanmış..ne diyeyim ellerinize sağlık

  35. rica ederim kolay gelsin:) yaparsanız görmek isterim.fotoğrafta siyah gibi duruyor ama kahverengi aslında, ışık az gelmiştir..

  36. burcin.pek@gmail.com gönderirsen çok memnun olurum teşekkürler birde bir sorum olacaktı siteye yeni üye oldum kişiye özel mesaj kutusu varmı gelen vaya gönderilen yeni olduğum için siteyide inceleme fırsatım olmadı ama görebildiğim kadarıyla çok güzel bir site…….

  37. eslemnur sayfanın en üstünde sağda postane var. ordan özel mesajlaşabilirsin.şablonu gönderiyorum..

  38. bende kelebekli istemiştim şablonu hemen göndermiştiniz ama ben tembel bayan onu yapamamışken bunu hiç yapamam heralde ah bu ben:(ellerinize sağlık başarılar dilerim

  39. bu ondan daha kolay sevimli, daha az girinti çıkıntısı var, yaparsın elbet.. teşekkürler bu arada

  40. kuşlusu, geyik, kedi, köpek çıkanı, ayak izi olanı vs. vs. çok çeşitlendirilebilir aslında. ben birkaç tanesini modellemeyi denemiştim. gelişime çok açık bi fikir bu

  41. ben dedim dinlemediniz sergun tatile çıksın falan dedim heçç.sergun olmuş hocam gerçek tasarımcısından daha öne çıktın vallahi saat üstüne yapıştı. öyle derler ya dizi oyuncularına falan “bu rolün üstünüze yapışmasından..” falan diye. yarışmayı helede marifeti takip edemiyorum işten yoğunluk artık bugün dayanadım biliyorum çokta başvuru var en çok tutulanlardan bi gideyim dedim saati gördüm sergun dedim o sırada fareyi kaydırmışım 2. tutulanın nickle karşılaştım. düşün direk şöyle demişim ama olmaz bunu sergun yapardı. bak az geliyorum ama çok yazabiliyorum. :)

  42. :) valla ne diyeyim mutlu oldum.yapılan işle anılmak, işinin konuşması kadar güzel bişey olabilir mi..teşekkür ederim kondor

  43. :)) güzel fikir valla. sonra anons ederken de belirtirim”bu saat, istekte bulunan sesi ve tüm sevdikleri için gelsin” :)) (saçma radyo spikeri smileyi)

  44. durumu abartıp aşağı dökülen kırıntıları da mı yapsam acaba:) sonra onlara uzanan bi el, parmağını kırıntılara basıp ağzına atacak:))

  45. ben bu saati çok beğenmiştim yorumda yazdım sanmıştım ama ne yorum yazmışım ne tutmuşum. sanırım yarışmaya giren eserler i beğensem bile tutmayı unutmuşum :((

  46. acıkmışım, hep ondan oluyo bu uçuşlar zaten:) neyseki yedim, beynime kan gitti daha mantıklıyım:)daliya teşekkür ederim ben de ipin ucunu kaçırdım artık takip etmesi güçleşti projeleri:)

  47. bu bisküvi saati istekte bulunan sevgili sesiber ve sevdikleri için gelsin:))(ortadaki marka ismini bisküviye kazınmış gibi yaptım aslında ama ışığı ayarlamakla çok uğraşmadığım için o etkiyi vermedi malesef. bir de kenarları yuvarlatmadım ki, kontraplaktan kesilirse nasıl duracağı belirgin olsun. vakit darlığından pek iyi bi sunum olmadı ama iş arası eğlence oldu bana:) )

  48. sanırım daha 1 hafta var bitmesine. ama oyunuzun geçerli olması için en az 3 yazınızın yayınlanmış olması gerekiyor..

  49. ay o bisküvide süper olmuş, daha yemek yemedim ama az evvel fırının dınnn sesini duydum, sanırım yemeğimiz hazır, hadi bana biraz müsaade…

  50. sesiber diyor ki;senin karnın acıkmııış, bir de fincan yap bari, çaya batırıp yersin hem kırıntı dökülmez:))

    ay koptum ben burda sesi nieahaha:)çok guzel olmus sergun ama sen bunu super olmusa da çevirebilirsin tabi birkaç oynamayla:)

  51. haklısın cadikazani, öyle iki saatte tasarım çıkmaz zaten demi, bu eğlencelikti:) neyse elimizde bisküvi kalıbı olmuş oldu, bi gün saatini yapacak olursak kullanırız:)subatkahvesi teşekkürler, geçen zaman, biten ömür, hüzün, aslında zamanın ne kadar kıymetli olduğu, hangi gözle nasıl bakarsak…

  52. lokumdan çok pembe kaşar peynirine benzedi ama(o nasıl bişeyse artık:) ) bu lokumlu bisküvi de kucukgunes’e:)

  53. sergun ben bu saati türk sinemasına uyarlanmışını hayal ettim.Düşen her bir yaprakta kayan bir yıldız adile naşit, hulusi kentmen ,ayhan ışık vs saattede daha kaymayan yıldızlarbuda çok şeker ben büsküviyi çaya batırıp yemeye bayılırım bu arada :)

  54. sergunum..geldim saatine baktım..geldim bayıldım kaldım, bu ne böyleeelokumlu saat..ben nutella sürer yerim genelde.. yada beyaz peynir..harika olur..

  55. hmm, nrhnmrl olur aslında. hatta o fikir bir afişte kullanılabilir. yada teması eski türk filmleri olan bi kafeye iç mekan tasarımında.. neler neler çıkar:)lokumlu saat tatlı yiyelim tatlı konuşalım hesabı:) gerçi fikir kucukgunesten es geçmeyelim..

  56. Sonbahar geçen zamanı daha çok sorguladığımız bir bahar, çok anlamlı olmuş Yapraklar renkli de olabilirdi bu hai de gayet iyi aslında.Sevgiler,

  57. teşekkürler cocuklacocuk, eğer bu saatten tekrar yaparsam bir de yapraklarının sarı, kahve, kırmızı tonlarında olanını yapıcam. bu konuda epey öneri geldi:)

  58. Tekrar merhaba; hamarat hanımlar!! sonunda saati yaptım fırsat bulupta yapamadım ama hep aklımdaydı sonunda bir zaman aralığında yaptım nihayet, resimler istediğim netlikte çıkmadı ama yinede anlaşılıyor sanırım çalışma ,sergun teşekkür ediyorum şablon için fakat benim yazıcımın kartuşu bittiği için çıkaramadım şablonu bu yüzden bakarak çizme yöntemiyle yaptım saati bence oldu gibi sizce nasıl olmuş hanımlar? :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin