Cumartesi, Nisan 29, 2017
Sonbahar Yarışması ve Cadinin Kazanindan Çıkanlar :)

31

Bilin bakalim cadikazani bu malzemelerle 2009 sonbahar yarismasi için ne hazirladi?:)

Ta ta ta ta taaaam! :)iste bu da benim sonbahar temali tablom!Tuval uzerine akrilik boya ile çalistim… ve bildiginiz gibi kahve ve tonlari herzaman sonbahari hatirlatir…

Bunlarda diger projelerim! :)* Sonbahar Yarışması ve Takvim Tasarimim* Sonbahar Yarışması ve I ♥ Nature Tacım

31 YORUMLAR

  1. az malzeme ile güzel bir tablo… birkaç parça yapıp duvar süsü olarak kullanılabilir… şu 3 parçalı olanlardan…elinize sağlık.

  2. bizimgibiler akoni tesekkur ederim arkdaslar begeninize:) sule440 evet 3 tablo olarakta yapilabilir!celebi 74 tesekkur ederim cnm :)

  3. Çok hoş olmuş, tam senin tarzın. 3lü pano da süper olur. Yalnız şu altta duran pamuğun rengi biraz daha koyu olsa, daha da romantik olacaktı bence. Ellerine sağlık canımbenim…

  4. Darman tesekkur ederim:)Kriizantemcim canim o oyle iste dalli budakli bi pamuktu bende bi cicegini kestim ve kullandim sanirim beyazdan baska pamuk bulmam imkansizhihi :)

  5. saol embircim hepimizin yildizi parlasin:)gonuldenele bilmem cnm olabilir aslinda ama ben bozmak istemiyorum dogalligini:)sevgili gunesedogru her zaman olmak zorunda degil zaten, arada olmayabilir de (tabiki sizin için:)hepinize sevgiler:)

  6. Ben buna bayıldım,bayıldım bayıldım,tam benim tarzım,salonlarda hem göz yormuyor, hem de çok dekoratif duruyor bu tarz tablolar bence,ellerine sağlık diyorum ve hemen tutuyorum,yarışmada da başarılar…

  7. Ay çok sevindim begenmene ahengcim.Gerçekten goz yormuyor dedigin çunku gayet sade ve zen gerçi istege bagli daha kalabalik goz yorucu birseye cevrilebilirdi bu tablo :) Saol arkadasim ;)

  8. Rica ederim gerçekten çok beğendim,geçenlerde arkadaşıma ev hediyesi olarak bir tablo aldım,içinde de o yaprakların küçüklerinden sadece üç tane vardı ve arka fonda mor ve turuncu renkler bu kadar, arkadaşım da çok beğendi,neyse fazla yormiyim,sormak istediğim birşey var,o yaprakları nereden temin ettiğini söyleyebilirsen,çok sevinicem ben:)

  9. Ay merak ettim o tabloyu da fotosu filan yokmu:)Ben yurtdisindayim sekerim biliosun solesem de sana faydasi yok:))) Belki hobi malzemeleri satan yerlerde vardir hi?

  10. Hııım bilmiyodum canım,tamam,bakarım artık buralardan,yinede teşekkür ederim cevap verdiğin için.Tablonun resmi yok ama bir tane daha vardı kaldıysa onuda ben alıcam,o zaman resmini çekip eklerim buraya…

  11. Sesi bu arada senin çalismalarini ne zaman gorucez merak ediyorum dogrusu ne yaptigini:)

    Ben de merak ediyorum Cansucum :))Proje tamam da icraat yok henüz, canım sıkkın bu aralar.

  12. Figen abla sana koskocaman tesekkurlerimi sunuyorum:)Hmm sikma canini olurmu canim umarim bi an once faaliyetlere baslarsin çok guzel seyler yapacagindan eminim sensiz olmaz bu yarisma aaa:)