sonbahar yarışmasına eserim adem ile havvadan

-
yapraklarımm
yapraklarımm

işte benim eserimeserimin ilham kaynağı adem ile havva :))!!!konu sonbahar ve yapraklar da en çok kullanılan tema olunca benim aklıma bu fikir geldi..bakalım beğenecekmisiniz.. cuma günü saat 21 den sonra başlayıp sabah 07:15 de tamamladığım bu eserimi size gururla sunuyorum..selam ve sevgilerimle…

yapraklarımm
yapraklarımm
yapraklarımm
yapraklarımm

56 yorum gelmiş

  1. eylulbahar

    :))) Allah iyiliğini versin emi bloguna baktım bi saat inceledim ne olduğunu anlayamadım burda anladım…ne diyeyim güle güle kullan.))))

  2. hobigiller

    bencede çok esprili olmuş.ayrıca çok ta emek harcamışsın.bende altıda olsa daha iyi olurdu diycektimki yorumlardan üstteki resmin alt olduğunu öğrendim.kendini çok belli etmemiş. aslında bi manken üzerinde görüntülenmeliydi.bu yarışmayı çok takip edemedim ama gördüğüm kadarı ile en ilginçlerinden biri diyebilirim. başarılar diliyorum.

  3. Daliya

    Hoş valla. İlk basta yaprak ne güzelmiş dedim sonra lastiğe takıldım. Adem havva deyince paraşüt açıldı. Yüzüme gülücükler saçıldı. Gidip siteye tutayım bari dedim.Gördüm ki takım yapmışşın. Hem hoş, hem anladınız siz onu

  4. gulenbayan

    :))))))))) sonunda büyükçe bir fotoğraf görebildim. Prensesim şu blog olayına da bir el atıp yazı ve fotoğrafları büyükleştirsen? Bu cici şey de çok yaratıcı olmuş, Adem ve Havva’ya verdikleri ilham için, sana da o ilhamı yakaladığın için teşekkürler :)

  5. bizimgibiler

    Çelebim alemsin valla:)Yaratıcılık, espri, uygulama, emek hepsi 1 numara.Nerden aklına gelir böyle muzip şeyler:)Yalnız bu sayılmaz, üstünde görmemiz lazım:)))))))

  6. celebi74

    bbuket, sevimlihayat, eylülbahar, gönüldenele, pinkly, nalana, hobigiller, figen abla, daliya,noblesse, gülenbayan,polyanna69, benz, tuanaderin, dolunay82, Kapkaracamdankelebek, bizimgibiler, 3D1N, yamalıbohça..hepinize beğenileriniz için teşekkür ederim.. bilg. kullanımında bir problem olduğundan gecikmeli olarak sizleri yanıtlayabiliyorum.. eserimin yayına girdiğini bile göremedim.. sabaha kadar çalışıp bitirmiş olmama rağmen bir buçuk gün bloga koymak için bekledim :) neyse çok şükür ki huzurunuza çıkabildi..esin kaynağım yaprak oldu.. :))) yaprak da adem ile havva yı anımsatır ya genelde ordanda doğal olarak bu bikini çamaşır ortaya çıktı..mankenliğini kimse yapmaya cesaret edemedi ama vaktim olursa yarın bir cansız manken üzerinde bir fotoğraflayabilirsem daha iyi olur sanırım.. üstteki fotoğrafın bu nedenle gözden kaçıyor olmasına üzüldüm..ailede gösterdiğim herkes çok beğendi.. hatta sipariş verenler bile var..:)) ben son anda da olsa mutlaka katılmak istedim.. 10marifeti seviyorum.. vede elişlerini daha çok seviyorum.. hal böle olunca katılmak en başından beri isteğim oldu.. ancak geçen h.sonu kardeşimin düğünü nedeni vardı bu neden ile ancak düğünden sonra bu çalışmaya vakit ayırabildim.. işte benim eserimin hikayesi böyle..sevgi ve selamlarımla..yüzünüzde bir tebessüm oluşturabildiysem ne mutlu bana..

  7. aheng

    alem hatunsun vesselam,çok ilginç,çok yaratıcı,çok orijinal,çok sonbahar renklerinde,çok güzel bir çalışma,bence de en orjinal çalışma ödülü sana verilsin.Bir de keşke mayolarda kullanılan kumaşlardan kullansaydın,yazın plajda acayip havan olurdu,ellerine sağlık,yarışmada da başarılar…

  8. celebi74

    aheng teşekkür ederim.. en komik olanı da malzemeleri alırken sürekli sorular sorulması… bilirsiniz hemen sorarlar ne yapacaksınız bundan.. benim cevavım sadece yaprak oldu sonbahar yaprakları.. anlamış gibi baktılar ama anlamadılar.. :))çalışırkende çok eğlendim..

  9. polyanna 69

    çok ses getirecek bir çalışma.tam benim kafama göre olmuş.hafif muzur bir yanım var biliyorsun. seni destekliyoruz.öptüm.

  10. sesiber

    Hakikatten de çok orjinal olmuş. Ama Adem’inki yok:)) Erkek değil mi yine yırttılar görüyor musun:)))Ellerine, emeğine sağlık.

  11. gunesedogru

    güldürdü beni çok alem bişi olmuş :)))ancaaakkk; sormak isterim site adminastörümüz sevgili shane’ye : geçmişte çanta maskotu olarak kullanılan miniminnacık, yaklaşık 3-4 cm.lik iç çamaşırı figürlerine ilişkin paylaşımımın “sitede bu tip şeyler yayılamıyoruz” diye reddedilmiş, sonrasında ise üyelerce defalarca iç çamaşırı paylaşımları bu siteye eklenmiştir.Acaba benden bu konuda özür dilenmesi gerekmez mi ?hadi bakıyım :))))

  12. celebi74

    ooo güneşedoğrum.. sen ne dedin şimdi.. :))ben eskiden yoktum öle bişi olduğundan haberimde yok :(((ama geçenlerde kravattan çamaşır yapılmıştı..ben böyle bişi olacağını düşünmemiştim..:((

  13. EMEL03

    selam celebim,Bikini takımın çok güzel olmuş çok hem de. Ellerine sağlık, Yıldınızını tuttum, yarışmada başarılar dilerim.Sevgiyle kal,

  14. gunesedogru

    çelebi eskiden yasaklıydı bu çalışmalar :))) artık ekleniyor merak etme :)) bence çok komik üstelik ben bu tipşeylerden rahatsız olmam hayatın bir parçası değil mi sonuçta ?

  15. celebi74

    evet şekerim.. rahatladım şimdi.. mutlu oldum.. o zaman sesibere olan sözümü tutuyorum ve yarın ona süprizimi yapacağım.. :)gülseyhan devince beğenileriniz için size teşekkür etmeyi unutuyordum az kalsın.. sevgiler.. mutlu oldum..

  16. celebi74

    Emelcim.. beğendiğine çok sevindim..teşekkür ederim..zeliss.. beğendiğine sevindim teşekkür ederim.. senide epeydir görmüyorduk.. yeni işlerin yokmu:?

  17. gonuldenele

    kriizantem diyor ki;Bence hiç haksızlık değil:) Onların az giyindiğini düşünsene, ne iğrenç olurdu tanga üstlerinde:)))

    dü-şü-ne-mi-yo-rum!!!!!!!!!!çelebi süpersin canım yaaa…

  18. kriizantem

    Hem haksızlık deme sesi, sen kıskançsın ya erkeklerin giyimini bile kıskanıyorsun:))))) Neyse ben yatıyorum , ahhh boynum, ah bejelewed ahhhhhhhhhh. Nerden bulaştım sana…

  19. celebi74

    selammmmbeğendiğinize çok sevindim.. sesicim aslında o kadar kapalı olsun istemedim amaaaaaaa… mecburen oldu işteeee… :)))))hayalindeki bir proje varsa söyle o modelide çalışayım bir ara.. :))

  20. sesiber

    :)))))) evet kriiiiiz erkekleri de kıskanıyorum :)))(hasta ruhlu smiley)çelebi hayalimde bir model yok ama boxer severim, olmuş olmuş :)))

  21. celebi74

    sesiber diyor ki;:)))))) evet kriiiiiz erkekleri de kıskanıyorum :)))(hasta ruhlu smiley)çelebi hayalimde bir model yok ama boxer severim, olmuş olmuş :)))

    beğenmene sevindim..

    karabidikim diyor ki;geldim hemen tuttum kulağından çok cici olmuş :)

    beğenmiş olmana mutlu oldum …

  22. celebi74

    daliya; bazen öyle oluyor tutuyoruz ama gidiyor kayboluyor bende anlamıyorum..adadenizi; beğendiğine sevindim..selamlar…

  23. EMEL03

    Bir yıldız da adem’in giysisi için tutmak isterdim:))))))))Çok süper ya…eeeelllleeerine sağlık

  24. ufudik

    Çelebi, arkadaşım, çok çok özürler….Ben bunu nasıl da kaçırmışım. Muhteşem bir fikir gerçekten. :))) Saatoniki’ye ayrıca teşekkürler bunu fark etmemi sağladığı için. Harika bit fikir ve uygulama olmuş. :))) Ellerine ve aklına sağlık.

Bir Cevap Yazın

celebi74

işletme okuyup muhasebeci olmaya çalışsada kız meslek lisesinde okumuşluğu dikiş nakış örgü yani kısaca elişlerine karşı olan hayranlığı hiç bitmemiş bir insan..

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum