Salı, Mart 28, 2017

21 YORUMLAR

  1. Sevgili ayça; yaptıklarınızı çok beğeniyorum. Filleri çok severim. Uyuyan ve mutlu, umutlu görünen bebek periler çok sıcak ve kelebekler :) Ellerinizi seveyim..

  2. teşekkür ederim gülenbayan,öyle güzel şeyler yazmışsınız ki beni mutlu ettiniz.şimdi baktımda ben sizi tanıyorum zaten bloğunuzu sıklıkla ziyaret ederim,çok beğeniyorum yaptıklarınızı,hatta bu yaz bende aldım elime makası sizden cesaretlenip,sizden bunları duymak daha bi mutlu etti beni,

  3. Utandırmayın beni ayça’cığım; ben sadece kesme içgüdüsünü yenmek için elinde makasla dolaşan bir kişiyim :D Neyseki sadece kumaşlar için bu dürtüm. Sizin bu yaptıklarınızın yanında benim saçmalamalarımın lafı mı olur??Öpüyorum bebişleri de fili de kelebeği de sizi de :)Ellerinizi seveyim ayrıca :)

  4. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Figen Abla ve sizin sayenizde çok sevdiğim ahşap boyamayı bir kenara atıp, hamurdan çiçekler yapmaya başladım. bana yeni bir hobi edindirdiniz, teşekkürler.

  5. Çok emekli, çok ayrıntılı ve mükemmel bir çalışma olmuş.Sabırlı biri olmalısınız. tek tek tek nasıl uğraştınız böyle güzel şirin çicekler ve perilerle. Ellerinize sağlık,Sevgiyle kalın.

  6. bence bu kadar mütevazi olmamalısın,gülenbayan ben çok beğeniyorum ve saçma falan diiller,bi daha saçma dersen kavga ederiz sonra:)

  7. Şu an ne kadar utanmış ve kıpkırmızı bir yüzle baktığımı bilseniz monitöre :( Ayça ayça diyorum; ne ayça’sı diyen yok :( Ayça değil ayta’ymış o :(Ben bir kaç gün görünmeyim bari buralarda; en azından unutulana kadar :)Elveda..Not: İltifat için teşekkürler ayta

  8. beni yine güldürdün:)ilahi gulenbayan ‘aytac’ C ‘i ortak kullanıyorlar ‘crafts’,öyle olunca ayta sandılar haliyle,kaçıp saklanmaya ne gerek var şu kadarcık şey için alemsin:)hadi hoşçakal bir dahaki sefere filde buluşalım yine:)))))