SONBAHARLIK HIRKAM

-
anneciğime
anneciğime

tam sonbaharlık bir hırkam.benim için çok kıymetli bir hırkadır.çünkü çok uzun zamanda bitirdim.iki mevsim örmüşümdür yani..3.5 numaralı şişle,hem lastik örgü yaptım,vücudunu sarsın,ısıtsın diye, hem uzun yaptım çarşıya pazara,üzerini değiştirmeden hemen çıksın diye…hem de zaten hafif orta beden:)zengin dursun,kollarını ,soğukta açar,ellerini ısıtmak için kullanır diye uzun ördüm ve geriye katladım.bu yüzden epey zaman aldı örmem.hırkayı çok seviyorum.ve çok hırka ördüm.ve çok kullandığım için de kıyafetlerimin içinde en çok onları eskitiyorumyani uzun zaman ördüm ama uzun zamanda çile sardım.bunlar makine ipliği çile şeklinde ince oluyorlar.ben çile ipliklerden kullanmayı tercih ediyorum.size de tavsiye ederim.bu iplikler bende neredeyse bir çuval vardı,önce dolaşmış onları açtım.sonra çile sardım.daha sonra da çift kat ördüm.ipliğinizin kalınlığını da siz belirliyebiliyorsunuz.iyi oluyor böyle.ve çok yumuşak oldu.güle güle kullansın diyorum.benim bu meşakkatli eserimi paylaştığınız için teşekkür ederim.

çok kullanışlı
çok kullanışlı

16 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    ben de o yüzden yarışmaya koydum. zor birşey çıkardığımın farkındayım. 3.5 numaralı şişle lastik hırka örmenin zor olduğunu bilen bilir. sanırım yazıyı tutan shane de bunun farkında.ona da teşekkürler.desteğin için sağol.şimdi diğer yazıma gideceğim.orada da senin için yazacaklarım çok..

  2. polyanna 69

    hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar. yani size örgüden anlayanlar grubu diyorum. herkesin branşı farklı oluyor tabii..ya da ihtisası… beni de yorum yazmaya layık bulduğunuz için sizlere teşekkürler..

  3. pinkly

    Elinize sağlık sevgili polyanna 69, ben de örgü örüyorum ama sizin kadar becerikli değilim tabiki bu konuda. Sizin bu hırkanızı görünce benim de sonbahar renklerini taşıyan hırkam aklıma geldi ve ben de eklesem mi diye düşündüm şimdi :)

  4. polyanna 69

    EKLE EKLE .TURUNCUMU… BENDE DE TURUNCU VAR BENİM DE AKLIMA GELDİ. AMA BİRİNCİLİĞE OYNAYAMAM GİBİ GELİYOR. GÖRSEN BAYILIRSIN. SEN GENÇSİN HERHALDE. SİZİN TARZINIZDA BİRŞEY. AMA MİLLET HEP TUTMUŞ 70 TANE FALAN TUTAN VAR. BENİ O KADAR TUTAN OLMAZ. O YÜZDEN SONRA GÖNDERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM .SENİN Kİ NE RENK

  5. pinkly

    Karışık renkleri var polyanna69, turuncu, sarı, yeşil ve kahverengi tonları filan :) Benim de amacım zaten birinci olmak değil, maksat katılmak olsun :) Sizin turuncu hırkayı da görmek isterim ama merak ettim şimdi.

  6. polyanna 69

    dur şimdi. ben senin gibi becerikli değilim. hemen nerdeeee yayınlayım. fotoğrafını çektim. ama onu web.e göre küçült. yazıyı yaz. etiketi falanı filanı sen iyice prof olmuşsun. ama yayınlıyacağım. hani çok da abartmayım güzel ama.fakat bu hırka gibi değil. buna benzemiyor. ama sıcak tutuyor.tam baharlık.bu orta yaş bayanlar için hırka.

  7. pinkly

    Tamam polyanna 69, ben beklerim :) Ben de şimdi gittim, çektim resmini hırkamın. Benimki de abartılacak kadar değil ama dedim ya sonbahar renkleri filan var diye. Annemin emeğini de unutmamak lazım :) Neyse, en kısa zamanda hırkalarımızla buluşmak üzere diyorum :)

  8. polyanna 69

  9. polyanna 69

    pinkly sana da birşey demiyorum.diyecek şey bulamıyorum.TURBO PINKLY diyorum ..hırkana mesaj atmazsam.beni uyar. kaçırmayım….. turuncu ne bulursan koy.turuncu sonbahar rengidir

  10. pinkly

    “Turbo Pinkly” e ne güldüm ya :) Tabiki uyarırım merak etmeyin polyanna 69, aynı şey sizin hırka için de geçerli, baktınız pinklyden ses yok siz de uyarın beni.

Bir Cevap Yazın

Sizzix makinesi isteyen?

| | 8 Yorum

2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

| | 17 Yorum

Şubat’ın marifetlisi Ocak’tan belli olur

| | 14 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışmamız bitti!

| | 7 Yorum

Tuch Expo’yu gezelim mi beraber?

| | 9 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışması desek?

| | 35 Yorum

Kasım’da ödüllü yarışma başkadır!

| | 28 Yorum

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Ayın Marifetlisi’nin hediyeleri HOBIUM’dan

| | 11 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum