Cumartesi, Aralık 10, 2016
sonunda yaptım ,disco ball :)

sonunda yaptım ,disco ball :)

8

disko topu yapacağımı söylemiştim daha önceki konularımdaişte sonunda yapabildim bebeğimden dolayı baya ara vemiştim bu tür uğraşılarımabakalım beğenicekmisinizyapılışısını özetle anlatayımmalzemeler;yapıştırıcı,gümüş rengi bir boya,iyi kesen makas,kauçuk (içi dolgulu) top istediğiniz büyüklükte ve topun büyüklüne yetecek sayıda cd..önce topu gümüş rengine boyuyoruz ki aralarda acıklık olursa sırıtmasındaha sonra cd leri istediğimiz büyüklükte kare parça halinde kesiyoruz (biraz eli yoruyo :)) ben baya küçük kesmişim :)daha sonra topun ortasında daire çizerek yapıştırmaya başlıyoruz bu kadar basit :)

8 YORUMLAR

  1. ooo harika.orjinal olmuş.artemis göndermişti yapılışıyla ilgili bi yazı.nerde kullanmayı düşünüyosunuz?

  2. bende yapıyorum hala bitecek..cd leri doğru kesemedim ve yapışma sorunu var.silikon tabancası ile tam olarak yapışmıyor…çok güzel olmuş..eline sağlık:))

  3. hepinize cok teşşekkür ederim beğenmeniz beni cok mutlu etti ::)aydin gelini- canım ben picafix yapıştırıcıı ile yapıştırıyorum feci yapışıyo hatta kuruduğunda ayırmak mümkün diil :)marvil-yatak odama avizemin yanına astım çok şık durdu :)boncuk hanim- evet makasla kestim oluyo ama sağlam keskim bi makasa lazım :)