Sopalı Servis Tabağı

-
sopayla da olur mu demeyin
sopayla da olur mu demeyin

Bu servis tabagini yapmak için iki tane tabagi alip ortasina denk gelicek sekilde dal parçasi yapistirmislar.Cok dekoratif ve ozgun olmus.Buradan buyrun.

24 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    hepinize tesekkur ederim arkadaslar:) ben bu yaziyi taa kasimda yollamistim:( bengi ablanin ayakli servis tabagi yazisi olmasa yani kimse farketmicekti benim yazimi:)))

  2. cadikazani

    he he saol gunesedogrucum yani dimi sende olmasan:)kriizantem cnm aklini fikrini yarismaya fena takmissin burdan anlasiliyor:))

  3. kriizantem

    :)))) Aman işte insanın canı sıkılınca napcak başka, yarışmadan çok yarışmanın yarattığı ortam daha hoş bence.Ne güzel yorumlar yapıyoruz. “Elinize sağlık, güzel olmuş”tan farklı cümleler kullanmak güzel:)

  4. sesiber

    Dün laylaylom pazara giderken (kestirmeden ıssız,ağaçlıklı bir yoldan geçiyorum-kırmızı başlıklı kız misali- ) gördüğüm herşey ilham verdi bana. Aha da yaprak, işte de çiçek, orda da bir taş… Bir yabani şeye bastım ayağımla, kağıda baskı yapsam nasıl olur vs… diye sanatçı sanatçı :)) yürüdüm. Dönüşte toplarım birşeyler, dedim. Heyhat pilim bitmiş, yorgunuuum nereye ne toplayacağım. Kendi kendime 1 saat içindeki ruhsal gel-gitlerimle, değişen bakış açımla dalga geçip güldüm )) Dönerken yorgun bir ev kadınıydım :))

  5. kriizantem

    Bende bir PC başından kalkıpda ormana(maşukiyede neler vardır şimdi, neler) dalabilsem, epey malzeme çıkacak da, neyse tek gitmiyim, tekin değildir:)) Haftasonunu beklemek en iyisi..

  6. sesiber

    maşukiyede buluşalım birgün, beraber toplarız :). hakikatten kızlar ya, ortada buluşalım, Sapanca ideal bu iş için. Ne dersiniz?

  7. cadikazani

    kriizantem diyor ki;:)))) Aman işte insanın canı sıkılınca napcak başka, yarışmadan çok yarışmanın yarattığı ortam daha hoş bence.Ne güzel yorumlar yapıyoruz. “Elinize sağlık, güzel olmuş”tan farklı cümleler kullanmak güzel:)

    katiliorum aynen aynen içimiz acildi ayin 5inden sonrada gozumuz gonlumuz açilcak insallah:))Ay Turkiye’de olsam bende gelirdim valla uf ya sizlerle tanismak cok guzel olurdu biraz çoluk çombalak kalirim yaniniza ama olsun:)

  8. kriizantem

    olsun be cadıcım, çoluk çombalakda olsan gelirdin:)) Hem en küçük olarak getir-götür işlerine bakardın:))

  9. cadikazani

    Hihihi sayin sesiber! kendime ufak minicik miniminnacik dedim ha$a size yasli demedim hani nerde hic yaziyormu oyle bisi hi sole bakim :))))kuru iftiraaaaa:))))

  10. cadikazani

    aaa kimse begenmiyor :)))Dediginiz gibi verandalara dag evlerine yakisir:) çikcaksin bahçene oturcaksin agacin altindaki masana.çay kahve ve bu tabak oh ne guzel:)))

Bir Cevap Yazın

Çiçekli fırın eldiveni

| | 0 Yorum

Çeyizlik klozet takımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı aşçısı mutfak süsü

| | 0 Yorum

Sallanan salıncak örtüsü yenileme

| | 0 Yorum

Duck keten kumaştan mutfak takımı

| | 0 Yorum

İstanbul desenli mutfak takımı

| | 0 Yorum

Çocuk yatağı cibinliği

| | 0 Yorum

Dikiş önerileri; kuşlu mutfak takımı

| | 0 Yorum