Pazar, Aralık 4, 2016
Sopalı Servis Tabağı

24 YORUMLAR

  1. hepinize tesekkur ederim arkadaslar:) ben bu yaziyi taa kasimda yollamistim:( bengi ablanin ayakli servis tabagi yazisi olmasa yani kimse farketmicekti benim yazimi:)))

  2. he he saol gunesedogrucum yani dimi sende olmasan:)kriizantem cnm aklini fikrini yarismaya fena takmissin burdan anlasiliyor:))

  3. :)))) Aman işte insanın canı sıkılınca napcak başka, yarışmadan çok yarışmanın yarattığı ortam daha hoş bence.Ne güzel yorumlar yapıyoruz. “Elinize sağlık, güzel olmuş”tan farklı cümleler kullanmak güzel:)

  4. Dün laylaylom pazara giderken (kestirmeden ıssız,ağaçlıklı bir yoldan geçiyorum-kırmızı başlıklı kız misali- ) gördüğüm herşey ilham verdi bana. Aha da yaprak, işte de çiçek, orda da bir taş… Bir yabani şeye bastım ayağımla, kağıda baskı yapsam nasıl olur vs… diye sanatçı sanatçı :)) yürüdüm. Dönüşte toplarım birşeyler, dedim. Heyhat pilim bitmiş, yorgunuuum nereye ne toplayacağım. Kendi kendime 1 saat içindeki ruhsal gel-gitlerimle, değişen bakış açımla dalga geçip güldüm )) Dönerken yorgun bir ev kadınıydım :))

  5. Bende bir PC başından kalkıpda ormana(maşukiyede neler vardır şimdi, neler) dalabilsem, epey malzeme çıkacak da, neyse tek gitmiyim, tekin değildir:)) Haftasonunu beklemek en iyisi..

  6. maşukiyede buluşalım birgün, beraber toplarız :). hakikatten kızlar ya, ortada buluşalım, Sapanca ideal bu iş için. Ne dersiniz?

  7. kriizantem diyor ki;:)))) Aman işte insanın canı sıkılınca napcak başka, yarışmadan çok yarışmanın yarattığı ortam daha hoş bence.Ne güzel yorumlar yapıyoruz. “Elinize sağlık, güzel olmuş”tan farklı cümleler kullanmak güzel:)

    katiliorum aynen aynen içimiz acildi ayin 5inden sonrada gozumuz gonlumuz açilcak insallah:))Ay Turkiye’de olsam bende gelirdim valla uf ya sizlerle tanismak cok guzel olurdu biraz çoluk çombalak kalirim yaniniza ama olsun:)

  8. Hihihi sayin sesiber! kendime ufak minicik miniminnacik dedim ha$a size yasli demedim hani nerde hic yaziyormu oyle bisi hi sole bakim :))))kuru iftiraaaaa:))))

  9. aaa kimse begenmiyor :)))Dediginiz gibi verandalara dag evlerine yakisir:) çikcaksin bahçene oturcaksin agacin altindaki masana.çay kahve ve bu tabak oh ne guzel:)))