20 yorum gelmiş

  1. mirayet

    03bellinda Teşekkür ederim. Yanlız alt yazıyı yanlış yazmışım. sıra dışı söz mendili yapmak istiyorsanız olacak :))

  2. bkayabey

    mirayet sadece erkeğe yapmış sanırım yanlış anlamadıysam tabi bizde söz gecesi gelenlere dağıtılırkınamdada kese yapmıştık :) alonenes ilgini çekebilir belki klasik keselerden farklı Kına keseleri :)

  3. mirayet

    Teşekkürler bkayabey çokgüzel anlamışsınız.Evet bizde erkeğe bu şekilde hazırlanarak söz mendili verilir. Mendil dağıtılmaz. Gelenlere de kadınlara süslü ayakkabı torbaları, erkeklere organze ve boncuklarla süslediğim havlular verdim. Sanırım anlaşılmış olmuşumdur. :)

  4. fiamma1

    ben de hiç bilmezdim söz mendili olduğunu:)ne kadar hatırnaz gelenklerimiz varaslında, çok ince düşünce şehirlerde pek kalmadı bu gelenekler ki bu yaşımda birşey daha öğrendim teşekkürler sevgili mirayet:)

  5. bkayabey

    senin hediyelerinde çok hoşmuş ellerine sağlık :) bizde kadına havlu erkeklere erkek mendilleride dağıtılır benim sözümde bayan ağırlıkta geleceği için böyle birşey yaptım gelenlerin evlerine misafirliğe gittiğimde vitrinlerinde falan görüyorum hoşuma gidiyor :)

Bir Cevap Yazın

Çuval kumaştan söz mendili modelleri

| | 0 Yorum

Gül kokulu sabunlar – nişan hediyelikleri

| | 0 Yorum

İpek şifon çiçekli söz mendili

| | 0 Yorum

Nişan hediyelikleri – çerez kutuları

| | 0 Yorum

Kisiye özel söz mendili

| | 0 Yorum

Yeni nesil takı kurdeleleri

| | 0 Yorum

Zarif söz mendilleri

| | 0 Yorum