Cumartesi, Aralık 3, 2016

20 YORUMLAR

  1. 03bellinda Teşekkür ederim. Yanlız alt yazıyı yanlış yazmışım. sıra dışı söz mendili yapmak istiyorsanız olacak :))

  2. mirayet sadece erkeğe yapmış sanırım yanlış anlamadıysam tabi bizde söz gecesi gelenlere dağıtılırkınamdada kese yapmıştık :) alonenes ilgini çekebilir belki klasik keselerden farklı Kına keseleri :)

  3. Teşekkürler bkayabey çokgüzel anlamışsınız.Evet bizde erkeğe bu şekilde hazırlanarak söz mendili verilir. Mendil dağıtılmaz. Gelenlere de kadınlara süslü ayakkabı torbaları, erkeklere organze ve boncuklarla süslediğim havlular verdim. Sanırım anlaşılmış olmuşumdur. :)

  4. ben de hiç bilmezdim söz mendili olduğunu:)ne kadar hatırnaz gelenklerimiz varaslında, çok ince düşünce şehirlerde pek kalmadı bu gelenekler ki bu yaşımda birşey daha öğrendim teşekkürler sevgili mirayet:)

  5. senin hediyelerinde çok hoşmuş ellerine sağlık :) bizde kadına havlu erkeklere erkek mendilleride dağıtılır benim sözümde bayan ağırlıkta geleceği için böyle birşey yaptım gelenlerin evlerine misafirliğe gittiğimde vitrinlerinde falan görüyorum hoşuma gidiyor :)