25 yorum gelmiş

  1. Çok teşekkür ederim. Kutuları sağolsun eşim yardım ediyor ve yapıyor. Daha sonra ben üstünü süslüyorum.

  2. evet içinde mendil oluyor alonenes. bu mendiller de söz merasiminde misafirlere dağıtılıyor :) Çok teşekkür ederim 42neziss.

  3. alyacığım şekil olarak benzer bebek şekerlerini bende gördüm ama bu kutuları da biz kendimiz yapıyoruz. Yani birebir aynısı başka yerde yok canım. :)

  4. görmeyenler için 2 örnek daha birçok çeşidi var.di mi pelincim sende de başka modelleri vardır.bloğunda baktım birçok süslü şeyler vardı,çok inceleyemedim zamanım yoktu.

  5. çok güzeeel ! bi ben beceremedim şu işi yapmayı ya:( Pelin hanım bana da iş verin. çalışayım yanınızda:) ellerinize sağlık..

  6. bi de bişi sorucam sözlenince misafirlere mendil falan mı veriliyor? ben bi çok şeyi atlamışım sanırım:(

  7. teşekkürler arkadaşlar. Ayme gel sende çalış bizimle :) Ama tekrar evlenme biz sana yaparız mendil onları dilediğin insanlara hediye edersin.

  8. merhabalar,
    ben henuz uye oldum bu sıteye, kardesım evlenecek ve kısmetse 8 Aralıkta ısteme nısan bır arada olacak.ben de nısan yastıgı dusunuyordum satın alabılıyormuyuz bu tasarımlarınızı.
    Ayrıca ısteme mendıl kutuları da cok hosuma gıttı bu sekılde beyaz olarak kızımın mevludunde dagıtmak ısterım eger satılıyorsa fıyatları ogrenmem mumkunmu?tesekkurler

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum