Stampalarla Resim Faaliyeti

-
Çocuklacocuk
Çocuklacocuk

Köpük tabaklardan stampa yaparak çocuklarınızı eğlendirmeye ne dersiniz? Detaylar Çocuklacocuk’ta.

8 yorum gelmiş

  1. biltan

    Bayıldım .Stampaları tavuktabaklarından yapmanız süper olmuş.Bende kumaş yapmak istiyordum kendime ama patatesi yontmak zor geldi.Daha doğrusu istediğim gibi olmamaştı.Başka ne olabilir derken imdadıma yetiştiniz.İşte bu yüzden bayılıyorum bu 10 marifete.Elinize sağlık.Kumaşta da bu sonucu verir mi acaba?

  2. cocuklacocuk

    Sevgili Biltan, kumaşta denemedik ama kumaş boyası ise aynı sonucu vereceğini düşünüyorum. Objeleri biraz büyük seçmekte fayda var, önce desenlerle ilgili küçük denemeler yapmanızı tavsiye ederiz.Hobim, denediğin zaman fotoğrafları bizimle de paylaş olur mu?

  3. biltan

    inşallah diyelim çünkü benim foto çekmek ve bilgisayara atmak gibi bi özürüm var daha doğrusu hiç yapmadım ama artık şart oldu.Sizin yaptıklarınızı görünce ben gönderemiyorum resim ayıp oluyo biliyom.Anca yorum yapıyorum bıt bıt bıt…

  4. embir

    çok güzel bir çalışma olmuş, benim yayınladığım patates baskısı ile kumaş boyama yazım vardı. Patates yerine sizin yöntemle de yapılabilir.

  5. yldoz

    blogunuzda yayınlanıncada yazmıştım çok güzel bir düşünceEğlenceli bir aktivite çocuklar içinPaylaşım için teşekkürler

Bir Cevap Yazın