Pazartesi, Aralık 5, 2016
Storlarınızı yenileyin

Storlarınızı yenileyin

48

Benim gibi illa atmadan önce cıcığını çıkaracağım diyorsanız bunu not edin bir tarafa:) Çok uzun zamandır annelerimizin güneşlik dediği olay yerini stora bıraktı. Ben de evlenirken stor diye tutturmuştum ama sonrasında pek memnun kalmadım. Kalorifer isleri berbat ediyor ve temizliği at makinaya yıka olmadığı için sinirleniyordum. Baktım ki ruloda kalan kısım temiz açıkta kalan kirli. Kesiverdim kirli yerleri ve makinede tekrar kıvırıp sopaları taktım. Ama yerinden çıktı ya bir kere bir şeyler daha yapmalı diyerek ucuna 4 parmak genişliğinde (kumaş boyası ile) bir desen yaptım çok şık oldu.(fotoyu bulunca koyacağım) Ve yine yıllar geçti artık kesilecek yeri kalmadı:)Bu sefer kumaş kısmı tamamen iptal edip pazardan aldığım başka bir kumaşın kenarına kurdela geçirerek bali ile mekanizmasına yapıştırdım. Şimdi kirlendiği zaman çıkarıp yıkıyor tekrar balileyip takıyorum:)

48 YORUMLAR

  1. Nalan,az evvel blogundan hasta olduğunu öğrendim:( Geçmiş olsun.Hava değişimidir arkadaşım üzülme çabucak toparlanırsın umarım:))

  2. özmelanj ve çantacı ,geçmiş olsun dileklerinize teşekkürler ,vanda iken hastalanmamın gecikmiş seyahat hikayesiydi okuduğunuz.şimdi iyiyim ,evdeyim ve uzun gezimi anlatmaya devam ediyorum.

  3. stor perde demeyin bana mutfaktakinden gına geldi zaten takması bin bela çıkarması bin bela,yazın komple mutfak seyirlik hale geliyor,çünkü pencere açıkken aşağı inmiyor sürekli sarılmış vaziyette yukarda duruyor pencereyi kapat desn sıcak sıcakkk.en kısa zamanda oray kendim klasik stilde bir perde dikeceğim,off ya dertlendim şimdi :) Bu arad özmelanj abla bayıldım rengine,harikasın :))

  4. sevgili ozmelanj,ellerinize saglik sonuc cok guzel olmus.ayni dert bende de vardi.sil sil bir turlu temizleyememistim veee yatirdim masaya, plastik badana boyasi ile boyadim !!! mubaregin o kadar guzel bir kumasi varki,onca temizleme yontemine sapasaglam direnmis ama temizlenmemisti.is berbat bir sey ne yapsaniz cikmiyor.dusun dusun aklima bu fikir geldi.olursa olur,olmazsa o zaman vazgecerim deyip boyadim bende ve sonucu sevdim :) bakayim galiba fotograf olacakti,bulabilirsem paylasirim sizlerle.—————-sevgili nalana gecmis olsun,iyi olmaniza sevindim.—————-

  5. esinsel ben o boyalı perdeyi çok merak ettim (ya bu siteye akıllısından uğramayacak mı?) perdelerden intikam zamanı anlatınlar kızlar bakalım daha neler çıkacak. menaj girişmiş,(ki iyi etmiş) esinsel tarumar etmiş. Sıra bende verin len makası çekilin yoldan perdelere hucüm, acayip gaza geldim.kondor: müdürüm izin alabilirmiyimkondor müdürü: ne oldu kondor hanım(bu arada ben bana hanım dendiğinde her zamanda olduğu gibi dönüp arkamda birimi var diye bakıyorum) acil bi durum mu var?kondor: yok efendim bi koşup perdeleri doğrayıp gelecemkondor müdürü: çatlat bu yahuçoştum yine dalgalanıyorum ben deli deli sevdalanıyorum ben. hayda hoppaaa

  6. haydaaaaaaaaaaaaa…:))ya 5 gündür perde mekanizması bozuldu…perdeciye gittim…tamam abla sabah 8.30 de sizdeyim dedi…aradan 3 gün geçti perdeci yok ortada…perde yamuk duruyor…hakan…ben bu perdeyi alıp makası doğrayacağım(eline ayağına dolaşıyormuş…gözüne kötü görünüyormuş beyefendinin) demez mi? bu sabah kalktım elimi yüzümü yıkamdan…merdivenin tepesine çıktım…terler boynumdan süzülerek binbir güçlükle YAPTIM VALLA:)))perde kurtuldu…para cebe kaldı…hakanın yüzü güldü(kazma, beceriksiz herif)…ben mi? geeeeeeeeeç….

  7. esinsel, gerçek stor kumaşlarım duruyor hala bir şey olur mu diye.Yolla şu resimleri de olmassa onları da bayramlık seyranlık yapayım ben:)kondorun müdürü:Bu kondor hanıma biraz izin mi ayarlasak süresiz uzaklaştırsak mı ya?kondorun şefi:Müdürüm yeni değil bu hep böyle bırakın kalsın çatlak-matlak ama iyi çalışır.kondorun müdürü:İyi de ne zaman bu kata gelsem bu kadın hora tepip türkü çığırıyor…..

  8. EYVALLAHTA ORDA ŞEF BENİM.DOĞAL OLARAKTA ALT PERSONELDEN HİÇ HAYIR YOK. EN AKILLISI AZ ÖNCE EVRAKLARI BALKONDAN ATMAYI TEKLİF ETTİ. EE DEDİM BENDE:SONRA KİM ONLARI TOPLAYACAKPERSONEL: SENİN ATTIKLARINI BEN TOPLARIM. SONRA BEN ATARIM SEN TOPLARSIN.,İNANIN BUNLARIN HEPSİ AKILLI GAYET KLASİK İNSANLARDI NE OLDUYSA BENLE TANIŞTIKTAN SONRA OLDU. BOZULDULAR.

  9. oy…ya!ağlamak istiyorum:(

    sefa sen galiba bizle dalga geçiyorsun.elimden gelmez,bilmem vb.gibi bıdı bıdılarlasen kalk merdivene çık ,perdecinin yapacağı işi yap sonrada mızıldansenin bir daa mızıldandığını duyarsam AHLAK NOTUNU KIRCAM(terter tepinerek bağrınan )nalan hocabundan sonra her hafta biir marifetini yazacaksın veya resmini yollayacaksın.arkadaşların alkış seslerini duydun mu hadi bakayım bu haftanın ödevine perdeyi saydım önümüzdeki hafta beklerim.kondorcuğum sen de yönetime söyle bana haylazların haftalık ödevleri diye bir bölüm açsınlarnalana ablanız sabah sabah ammada havaya girdi haaabana sabah kızım şimdi kalktım

  10. Hay Allah neymis bu milletin storlardan cektigi:) bende daha dun aksam esime perdeleri degistirelim degisiklik olsun stor istiyorum diyordum. Akil sagligim icin vaz mi gecsem napsam?

  11. kondorcuğum sen de yönetime söyle bana haylazların haftalık ödevleri diye bir bölüm açsınlar

    ama hocam ya ben okullarımı hep hocaları çenemle ikna ederek geçtim. ama haylazlıktan dolayı idarede özel yerim vardı o ayrı.

  12. :)) sagol lilac dusunecem tekrar ;) esimin ofisinin perdeleri stor her gittigimde kiskaniyorum neden senin ofisin evimizden daha guzel diye :)

  13. kesinlikle geçmelisin seybe, gerçekten de kullanımı zor oluyor. Katlanan perde olayını da sevemedim zaten. Onca ipliği çöz, aralarındaki çubukları çıkar, yamuk oldu düzeltmeye çalış (bknz: Sefa) yok yok en güzeli eski tarz eski hamam :))

  14. tamam tamam vazgectim perdelerimi seviyorum ben degistirmek istersem renk-desen degistirecem sadece (halen kafasi karisik smiley)

  15. Perdeyi ilk yıkamamdı,kolay zannediyorum,neyse çubukları söktüm yıkadım,geri takacağım baktım işin içinden çıkamıyorum,eşime dedim,gel takalım birlikte şunu diye,neyse biz hallettiğimize inanarak ipinden bir çektik ki perde yarıda kalıyor,daha aşağı inmiyor,bir de eğri büğrü olmuş,bir tarafı aşağıda,bir tarafı yukarıda, meğer arkadaki kurdelalarını eşit bağlammamışız,yaklaşık1saat süren uğraştan sonra takabildik ama ben direkt şunu dedim kendime ‘kızım senin bu perdeyle işin var!’ perde dediğin,rüzgar estimi şahlanacak,dalgalanacak, öyle küt küt durmayacak off off bee oooof

  16. eşime dedim,gel takalım birlikte şunu diye,

    o da gelmiş birlikte takmışlar..allahım yaaaaaaaa…:(evde merdiven yok perde takılacak…hakan a perdeyi takalım dedim..aman beni karıştırma dedi…ben de yok sen sadece sandalyeye otur…ağırlık yapsın ben yaslanılan kısımın üzerine çıkıp takarım…3 kuruşluk simit gibi oturdu beyefendi…ben koca perdeyi ıkına sıkına taktım ve oh! bitti dememle…oturmaktan yorulan kazma inememi beklemeden kalkıp gidince…gerisini yazmıyorum…

  17. baya şiddetli bir şekilde gülme isteği gelmesine rağmen ablamın düştüğü durumdan dolayı gülmemi gizlemek zorunda kalıyorum ama yok tutamıyorum muahaha puahahaha :D

    …3 kuruşluk simit gibi oturdu beyefendi.

    bu lafa da bittim ama :)

  18. ..3 kuruşluk simit gibi oturdu beyefendi…

    durdurun beni gülemek istemiyorum.yalnış hareket.doğru eylem:o görmeden perde dahada kopartılır. evde komşuları rahatsız eden hareketlerle gezilir. Adam milleti namus olayından çığrından çıkartılamazsa. adam perdenin yerine takılır.

  19. yaaa…ben bunu gülmeniz için mi yazdım…insafsızlar:))))))elinizdeki değerlerin(vay be ne laf ama) kıymetini anlayın diye yazdım……..

    adam perdenin yerine takılır.

    TUTTUUUUUUUUM:)))

  20. heyyttttt açılan ben de değerlerden isityom .Nerden alcaz ?kaç para?

    ben de istiyom:(bana da…bana daaaaaa….:)evde kırda plaj da..sağlıklı ambalajda…oyyyyy…bana ne oluyo ya…:(yok ben işime dönüyom…piskolojim bozuldu:)))

  21. bana da…bana daaaaaa….:)evde kırda plaj da..sağlıklı ambalajda…

    inan yarıldım. oy bütün oda bana baktı. ay allah razı olsun

  22. ilahi kondor, cok omursun nasilda guldurdun beni.kafayi biraz siyirmadan olmuyor napalim:)aradim taradim, kiykirik bir fotgraf buldum ve hemen koydum siteye ama henuz yayinlanmamis.sonra butun halini de ceker gonderirim.tum stor severlere!!!!! sevgimle.

  23. durdurun beni gülemek istemiyorum.yalnış hareket.doğru eylem: o görmeden perde dahada kopartılır. evde komşuları rahatsız eden hareketlerle gezilir. Adam milleti namus olayından çığrından çıkartılamazsa. adam perdenin yerine takılır.

    güzel fikir.sefa benimkiler de arada yamuluyor tersine sarınca düzeliyor, bir dahakine bir dene bakalım.ve son olarak embir “bülbülyuvası” diyorum. :)))ulen beni de bozdunuz akşam akşam :)) edepsiz sıyrık oldum. :)))

  24. sesiberide bozduğumuza göre sıra shanede ve saat12 aaabide canbug hocam var. sessiz üyedir ama ben bilirim o hep buralarda. keşkem nokturnda olsaydı.