Strafor tabakları biriktiriyormusunuz

-

Strafor tabakları biriktirdiniz mi? Hani et, tavuk gibi şeyler aldığımızda içine konduğu tabaklar var ya, onlardan çok birikti. Genelde dondurucuya birşeyler koyarken kullanıyordum ama sayıları artınca birşeyler üretme gereği oluştu.

Bakın onlardan neler yaptım. Yapılışları blogumda var. Birincisi:

Üsttekini yaparken arta kalan kısımdan:(acele yaptım,fikir olsun diye)

Daha tabağım çok, düşündüğüm birşeyler var, beni takip edin:)

21 yorum gelmiş

  1. alpinmira

    strafor tabakları biraz benzin içinde eritip duvar çatlaklarının arasına sürüldüğünü duymuştum. en üst katta evi olanlar çatılarında bu bilgiyi kullanarak yalıtım sağlayabilirler sanırım. hazır sizde de epey tabak birikmişken belki işinize yarar diye düşünüp bu bilgiyi paylaşmak istedim.

  2. embir

    Banucum bardak altlıklarına bayıldım canım, ay parmak arası hemde süperler, emeğine sağlık canım.

  3. aytacrafts

    bardak altlıkları favorim,bi ara bende bunlardan çiçek fln kesmeyi düşünmüştüm benim bu malzemelerin köpük vb, çıkardığı sese müthiş bi takıntım var yapamadım,sizinki çok güzel tuttum ama yapamamkii:)

  4. banuca

    Nazesen: 15-20 gün evden uzaktayım, daha projem var da yapamıyorum.adadenizi: Teşekkürler, çok kolay aslında…alpinmira: Benim ev ahşap ama aklımda olsun, sağol.embir: Teşekkürleraytacrafts: çok keskin maket bıçağıyla kesersen ses çıkmıyor, kalın straforlardan ses çıkar ama bunlar ince çıkmıyor, bir dene…

  5. aheng

    İyi fikir,ben de hep ne yapabilirim diye diye atıyordum:(çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık.Bu arada bloğunuzda okudum,hastanız için de acil şifalar diliyorum.

  6. banuca

    aheng, figen, teşekkürler, gonuldenele seninkiler harika olmuşlar, bayıldım.Belgin, mozaik çalışması zor olur gibi geliyor, çünkü strafor ancak kendi özel yapıştırıcısıyla yapışabiliyor, üzerine vernikte olmaz çünkü eritir. Belki bunun yolunu bilen vardır, bu benim fikrim.

  7. banuca

    İnternet sağolsun, birşeye rastlıyorsun o sana fikir veriyor, “ya ben bunları şöyle, şu malzemeden de yaparım” diye.

Bir Cevap Yazın

Artık keçelerden bardak altlığı yapımı

| | 3 Yorum

Eski çalışmalardan kalan parça keçelerle yaptığım bardak altlığı. Yapım aşamaları ise şöyle; öncelikle aynı boya sahip şeritler kesiyoruz. İstediğimiz gibi 3 rengi üst üste koyuyoruz. Daha sonra bunu yuvarlıyoruz. Oluşturduğumuz...