String Kalp Yapımı

-

elişi çalışmaları
Yapmak isteyen belki olur diye paylaşayım dedim, bu da eksik kalmasın :D
Buradan.

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn
_meLek_

"Seni çok sevdiğimi bildiğin hαlde 'Gelme , istemiyorum seni ' diyorsαm, bi durαklα bi düşün cαnımı nαsıl yαktığını" ?

17 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    şenay 10marifet arşivinde mi çalışıyon nasıl hatırladın valla bravo :) neyse ben görmemiştim görmüş oldum meleğin sayesinde :) tekrar paylaştığın için sağol melek :)

  2. senayatilgan

    Üzülme kuzum hatırlattın süper oldu :) Bak görmeyenler varmış.. Valla uzuuuun sürelerdir sayfa sayfa dolaşırım 10marifeti ama hala o kadar görmediğim şey varki :) bak zulaltan görmemiş gördü sayende melekcim :) zulaltan dedimya çok beğenmiştim yapasım vardı o nedenle hatırladım…

  3. cherry blossom girl

    ups! bizim de gözümüzden kaçmış. tekrara giren çalışmaları yayınlamıyoruz aslında, bu defalık bunu almayalım yayından hem de şöyle bir bilgi vermiş olalım herkese; arama kutucuğundan sadece anahtar kelime değil, link de aratmak ve daha önce yayınlanmış bir kaynak mı değil mi diye kontrol etmek mümkün, aklınızda olsun : )

  4. ayamaya

    cherry blossom girl mod.luk da zor zenaaat ;)
    ben de bu çalışmayı yeni gördüm çok da beğendim, yapanların paylaşanların ellerine sağlık :)

  5. senayatilgan

    melekcim dedimya 10marifet derya deryaaaaa :) Bilmemen o kadar normalki bak onların gözünden bile kaçmış sen nasıl bileceksin… Bazen sayfaları dolaşırken artık tıklamaktan parmaklarım ağırıyor yinede 100 sayfa falan gezmiş oluyorum… Ne ararsan var vallahi :)

Bir Cevap Yazın