Su dalgası battaniye

-
su-dalgasi-siyah-beyaz-tig-isi-orgu-battaniye-modeli
Tığ işi su dalası modeli battaniye sever misiniz? Bu siyah-beyaz-açık kahverengi örgü battaniyeyi sevgili selmatozan’ın yardımı ile yaptım, ona teşekkürlerimi iletiyorum. Kendisinin açıklamalı anlatımıyla yapabildim. Renkleri de çok hoşuma gittiğinden benzer renkler kullandım :) Tek kişilik bir battaniye oldu, özellikle televizyon seyrederken kurtarıcı oluyor. Sadece kenar kısmını çok sevdiğim bir ablam yaptı modeline birlikte karar verdik benim de çok hoşuma gitti…

su-dalgasi-siyah-beyaz-tig-isi-orgu-battaniye-modeli-1

Siz de sevdiyseniz bunlar da hoşunuza gider, işinize yarar:

26 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    Sevgili kittycat; evliliğinizi kutluyor ve mutluluklar diliyorum.Battaniyeye gelince; hiç güzel olmamış. Siz onu çöpe atın, attığınız yeri de bana söyleyin, olur mu?Çaktırmayın, o battaniyeye sarılırıp sıcacık kıvrılıp bir kenara güzel güzel uyumaktır planım)Bu güzel battaniyeye emeği geçen herkesin ellerini seveyim..

  2. BeyazKKelebek

    mutluluğunuz bir ömür daim olsun..battaniyeye gelince çok hoş olmuş yapımda yayında emeği geçen herkesin ellerine sağlık ;))SELMA ABLAAAAA bende istiyorum örneği.mailimi biliyosun ;) sevgiler

  3. kittycat

    hepinize güzel temennileriniz ve beğenileriniz için çok teşekkür ederim…( sevgili gülenbayan atmaya kıyamıycam ama :) kış da yaklaşıyorken bu battaniye dizlerinizde bi kahve ikram edebilirim :))

  4. selmatozan

    Resmi İlk gördüğümde aa dedim benim battaniyeye ne kadar benziyor..Ellerine sağlık kittycat ben kenar yapmamıştım böylesi daha güzel olmuş, güle güle güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah.. (Bide ben ütülemiştim ütülemeden kullanırsam ilmekler havada havada görünüyor gözüme ütülü olunca daha muntazam duruyor)Bu arada mutluluklar dilerim, allah bir yastıkta kocatsın:)Yaprakcım, sevgili BeyazKKelebek ne zaman isterseniz yardıma hazırım biliyorsunuz, hadi deyin başlayalım:)

  5. gonuldenele

    Büyük, renkli ve tek parça örülen şeyler bende herzaman hayranlık uyandırmıştır.Emeğinize sağlık.Renklerde çok güzel.

  6. celebi74

    eline sağlık…evliliğinde mutluluklar dilerim.. herşey gönlüne göre olsun.. bir yastıkda kocayın inşallah…sevgilerimle..muck…

  7. Yamali bohca

    Çelebi’ye aynen katılıyorum. Bu battaniyelerden benimde var, çok kullanışlı oluyor. (Yanlış anlaşılmasın modeli farklı) İnşallah bir gün bende fotoğraflayıp yayınlarım.

  8. sekerpembe

    Sevgili kittycat öncelikle mutluluklar dilerim sana.Böyle bir battaniyeye benim de ihtiyacım var ama bana kim yardım edeceeek =( Bende mi bir Selma abla bulsam ne yapsam.=)16 aylık oğlumla beraber yaparız artık.Yapması çok zor benim için ama sen güle güle kullan el emeği battaniyeni canım.

Bir Cevap Yazın