Pazar, Aralık 11, 2016
Su dalgası battaniye

Su dalgası battaniye

26
su-dalgasi-siyah-beyaz-tig-isi-orgu-battaniye-modeli
Tığ işi su dalası modeli battaniye sever misiniz? Bu siyah-beyaz-açık kahverengi örgü battaniyeyi sevgili selmatozan’ın yardımı ile yaptım, ona teşekkürlerimi iletiyorum. Kendisinin açıklamalı anlatımıyla yapabildim. Renkleri de çok hoşuma gittiğinden benzer renkler kullandım :) Tek kişilik bir battaniye oldu, özellikle televizyon seyrederken kurtarıcı oluyor. Sadece kenar kısmını çok sevdiğim bir ablam yaptı modeline birlikte karar verdik benim de çok hoşuma gitti…

su-dalgasi-siyah-beyaz-tig-isi-orgu-battaniye-modeli-1

Siz de sevdiyseniz bunlar da hoşunuza gider, işinize yarar:

26 YORUMLAR

  1. Sevgili kittycat; evliliğinizi kutluyor ve mutluluklar diliyorum.Battaniyeye gelince; hiç güzel olmamış. Siz onu çöpe atın, attığınız yeri de bana söyleyin, olur mu?Çaktırmayın, o battaniyeye sarılırıp sıcacık kıvrılıp bir kenara güzel güzel uyumaktır planım)Bu güzel battaniyeye emeği geçen herkesin ellerini seveyim..

  2. mutluluğunuz bir ömür daim olsun..battaniyeye gelince çok hoş olmuş yapımda yayında emeği geçen herkesin ellerine sağlık ;))SELMA ABLAAAAA bende istiyorum örneği.mailimi biliyosun ;) sevgiler

  3. hepinize güzel temennileriniz ve beğenileriniz için çok teşekkür ederim…( sevgili gülenbayan atmaya kıyamıycam ama :) kış da yaklaşıyorken bu battaniye dizlerinizde bi kahve ikram edebilirim :))

  4. Resmi İlk gördüğümde aa dedim benim battaniyeye ne kadar benziyor..Ellerine sağlık kittycat ben kenar yapmamıştım böylesi daha güzel olmuş, güle güle güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah.. (Bide ben ütülemiştim ütülemeden kullanırsam ilmekler havada havada görünüyor gözüme ütülü olunca daha muntazam duruyor)Bu arada mutluluklar dilerim, allah bir yastıkta kocatsın:)Yaprakcım, sevgili BeyazKKelebek ne zaman isterseniz yardıma hazırım biliyorsunuz, hadi deyin başlayalım:)

  5. eline sağlık…evliliğinde mutluluklar dilerim.. herşey gönlüne göre olsun.. bir yastıkda kocayın inşallah…sevgilerimle..muck…

  6. Çelebi’ye aynen katılıyorum. Bu battaniyelerden benimde var, çok kullanışlı oluyor. (Yanlış anlaşılmasın modeli farklı) İnşallah bir gün bende fotoğraflayıp yayınlarım.

  7. Sevgili kittycat öncelikle mutluluklar dilerim sana.Böyle bir battaniyeye benim de ihtiyacım var ama bana kim yardım edeceeek =( Bende mi bir Selma abla bulsam ne yapsam.=)16 aylık oğlumla beraber yaparız artık.Yapması çok zor benim için ama sen güle güle kullan el emeği battaniyeni canım.