Su şişesinden altın kafes

-

geri dönüşüm örnekleri
Sevgili arkadaşlar ben sanırım geri dönüşümden kendimi bir türlü alamayacağım. Bu başlık altında da çalışmayı çok sevdim gerçekten :) Dün arkadaşıma hediye olarak yaptım ve götürdüm bayıldı görünce :) Plastik su şişesinden dikiş makinesi olursa, kafes de olur dedim, beğenirsiniz umarım altın kafesimi :) Bu arada kafesin tabanında keçe paketinden kullandığım malzeme var. Kuşlarım fimo hamurundan. Dış yüzeyini ise altın yaldızlı boya ile boyadım altın kafes olsun diye :)

geri dönüşüm örnekleri

35 yorum gelmiş

  1. gokceng

    Süpersin Beriiin! :) Yine harika olmuş. Elinden çıkan tadından yenmiyo maşallah. Ellerine sağlık arkadaşım. Fanatiklerindenim unutma ;) Süper süperr :=)

  2. brnnyvz

    gokcengcim çoook mersi çok teşekkürler ay böyle güzel yorumlar oldukça insan iyice hevesleniyor :) canım aynen sende benim favorilerim arasındasın unutma :))

  3. gokceng

    haha, gerçekten mi? Ben senin yanında otanırım valla , şunu-bunu yapıyorum diyemem :) Sen heveslen ki biz de senden esinlenelim . HAzırcılık güzel olur . :D

  4. senayatilgan

    Yine A’dan Z yapmışsın :) Tebriklerimi iletmek istiyorum çoook güzel olmuş :) Bunları rüyanda görmüyon değil mi kuzum :) Nerden esiyor bilmem ama senin rüzgarların farklı bize esmeyen rüzgarlarla serinliyorsun orası kesin :)

  5. zecege

    elinize sağlık, orjinal, yaratıcı ve çok farklı alanlarda çok güzel çalışmalar çıkarıyorsunuz, tebrikler…

  6. brnnyvz

    aaa olur mu gokcengcim hepimiz yetenekliyiz alanlarımız farklı olabilir belki bugün ben parlak bir fikirle karşınıza iş çıkarırım yarın sen benim yetenekli arkadaşımsın o kadar :))

  7. brnnyvz

    canımcım çok mersi kuju:D beğenmene sevindim:) yok yok bunu rüyamda görmedim:))) yorumda süper ayooool sana esen rüzgarlarda çok farklı kujuum muhteşem bir yeteneğin var ki gözardı edilemez maşallah:))

  8. deliisibunlar

    Yaaa! Berrinciiim, biz de pet şişe değerlendiriyoruz diye geçinelim :))))Ellerin dert görmesin, fikriiiin ne bilim sölicek bişi bulamıyorum ki HARİKAAA
    Sen ufaklıktan vakit bulup mutlaka blog işine el atmalısın .)))

  9. brnnyvz

    canım arkadaşım çook teşekkür ederim :) yine harika yorumlarda bulunmuşsun:D esasen ben bi facede sayfa oluşturabilsem pek istiyorum :))

  10. brnnyvz

    serpilcim çooooooooooook teşekkür ederim marifetli arkadaşım benim senin gelinliğide unutmamak lasım:D

  11. ssserpil

    tesekkurler canımmm ….sen yakında ev falanda yaparsın sanırım bu pet şişelerden .:))) bırıktırıp yollayalım sana bernacım ıstersen:)))iyi ki fıkır yumagı yarısmasında yoksun ve ıyıkı o sadece örgu yarısması:))))

  12. brnnyvz

    :))) canım ya bak ii dedin evi de denerim birgün ancak çocuğuma yapmak içüüün:D :D canım benim bol şansın olsun inş.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum