Sulu dekor

-

Ne hoş bir dekor değilmi,suyu devir yaparak çalışıyor sanırsam, biraz pahalıca ama çok güzel bir obje ve el yapımı bir tür seramik hamuru ile yapılmışburada

13 yorum gelmiş

  1. renklitasarimlar

    Onun şırıltısı ne güzel dinlendirir… Rengi de çok hoş. Tasarım başlı başına hoş. Valla bravo! Ben bu işlere girmeden önce (daha doğrusu 10 marifete girmeden önce demeliyim:)) dünya üzerinde bu kadar yetenekli insan bulunduğunu hiç düşünmemiştim.:) Bayılıyorum yaratıcılığa…Teşekkürler, ne güzel bir paylaşım olmuş…

  2. banuca

    Bunu bir zamanlar internette görüp bahçeme günün birinde yapmak üzere kaydetmiştim. Hala yapamadım ama hatırlattığın için teşekkürler, çok güzel değilmi:)

  3. cadikazani

    Zen…Ben bunlarin kuçuk ev için olanlarinin ne zamandir pesindeyim o kadar guzelki su aktikça $irildiyor birde zen muzik koydukmu tamamdir o kadar guzel bi ambians yaratiyorki:)Fakat evimdeki dekora uymadigi için erteliyorum bakalim ne zaman degistiricem bu dekoru:)cadinin iç sesi: in$allah en kisa zamanda amiiiiin:))))Bahçe içinde ayri bi guzel olur bu ay bundanda isterim:)

  4. Figen abla

    aslında bunlar saksı olsa..birinden damlayan su,alttakini de sulasa…bu türlü olunca,o su sesi habire insanın tuvaletini getirir yaa :)

  5. Figen abla

    İMDAAATTTT!!!!!

    sybellacığım,aklıma bir fikir getirdi ve ……….

    başlıklı yazıma cevap yazmak için o sayfaya giremiyorum…inat etti,o sayfayı açınca şifre soruyor..şifreyi girince de şuraya yönleniyor…

    Hoş geldiniz Figen abla, sefalar getirdiniz!pillinetwork hesabınız, aşağıdaki sitelerin hepsinin kapısını aynı anda açıyor.

    neler oluyor yaa..kendi yazımın altına yazı yazamayacak mıyım?ne teşekkür edebiliyorum,ne cevap yazabiliyorum…bazı sayfalara girmiyor,şifre soruyor,şifre girdiğinde de hesap sayfasına geçiyor..az kaldı..bu gidişle kesin deliricem ben :'((((

  6. sybella

    Figen ablacım senin bilgisayarda bir sorun varmı acaba bir baktı istersen, hafızası çok mu ağır geliyor acaba?Çok hoş bir tasarım ben d eçok severim böyle eşyaları, annemlerin bahçesine de düşünüyorum aslında güzel olur…

  7. nalana

    teklifin milleti heyecanlandırdığı için sayfa da fıkır fıkır yerinde duramıyor Figenciğim o nedenle giremiyorsun:)))ilk yorum bendendisuluboyalar mııııııinanmmaaaaaaaaaaamyazmıştım

Bir Cevap Yazın