Suluboya çalışmalarımı göstereyim mi?

-

* Suluboya resim yaptım :)bunlar zerzevatlarım :)*

Bunlar,masamın üzerindeki yayıntılar :)

Ahan da sebzelerim :)

Yine,yaşadığım yer :)

Ne yana baksam deniz,dere,kayıklar var burada :)

Tabii bu da suluboya :)

Bu güller,bu sitedeki herkese gelsin.Yine benim fırçamdan :)

Bu güller de bu sitenin yöneticilerine gelsin :)

Bu kemancı en güzel şarkılarını bizler için çalsın.

Dahasını,burada bulabilirsiniz..Ben F.Meltem EGE :)

32 yorum gelmiş

  2. harikasın sen figen abla ya hepsi ayrı güzel çok iyi çalışmaların var.bak yarışmaya güzel bir sonbahar resmi ile gir derim çünkü resimlerin harikaaa.

  4. Bir sergi açmışsınızdır kesin. Açmamış olmama ihtimalini düşünemiyorum bile.Harika ötesi olağan üstü çalışmalar bunlar.Devamlılığını ve sergiler zinciri oluşturmanızı diliyorum.Sevgiyle kalın.

  5. aaa kurban olurum ben sizlere..gerçekten beğendiniz mi?canımsınız yaa :)))açtım tabi sergiler.bunlar benim yaşama tutunma amacım arkadaşlar.resimlerimden başka hiç birşeyim yoko kadar sevindim ki beğendiğinize :))))ve aklıma deli birşey geldi…eğer yönetim kabul ederse,ben de aktif üyelerin birer kara kalem resimlerini yapabilirim..öylesine..karşılık istemem..yalnız çok çabuk çabuk değil de,yavaş yavaş…sırasıyla..ister misiniz?maksat paylaşım olsun birbirimizle…ve hatıra olsun….

  6. elleriniZe saglik, Zamaninda suluboyayla biraZ bogusmus (ve yenilmis) biri olarak saygi duydum :)bahsettiginiZ kara kalem resim paylasimiyla ilgili benim de aklima daha onceki elim sende etkinligi gibi bir sey geldi, minik takimlar olusturulsa, herkes kendi mediumu ile birbirinin portresi tadinda bir seyler yapsa mesela?

  7. sevgili toohero,benim yine bir fikrim geldi…araştırmalarımdan sonra anladım ki burada eli fırça tutan çok arkadaşımız var…aslında site yönetimi de HE dese,biz insanların gönderecekleri fotoğraflara baka baka portrelerini yapsak..belli bir ücret karşılığında…ve bu ücretin bir kısmı siteye kalsa,bir kısmını da biz alsak?hani sanki bu sitenin bir kategorisiymiş gibiFOTOĞRAFINIZI GÖNDERİN,RESMİNİZİ YAPALIM..köşesi olsa…ne güzel olurdu di mi?

  8. biraZ bogusmus (ve yenilmis) biri olarak saygi duydum :)

    al benden de o kadar zamanında değil her elime alışta.suluboya yapabilen görünce kıskansam mı dedim. gayet güzel figen abla.

  9. harika-harika-harikabaşka ne söylenebilir ki bu güzellikler üzerine.sizi tebrik ediyorum,ellrinize sağlık..

  10. Figenciğim (abla demiyorum buraların ablası benimmmm,var mı itirazı olan:))))Bence başka işlerle zaman harcama suluboya manzaralara devam et.Suluboyaya bayılırım.Yapmayı da seyretmeyi de çok severim.Özellikle manzaralarını çok beğendim.Bana arkadaşlarımın dediğini ben de sana söylüyorum,başaka uğraşları bırak suluboyaya daha çok zaman ayıryine öğretmenliğim tuttu ödev verir gibi yazdım ama gerçekten heyecanlandım.

  11. Hepsi birbirinden güzel.Çok beyendim.Resim yapmayı seven biri olarak Türk Lider ‘de de izledim.Bence sanatçı sanatın her dalında başarılı oluyor bebekler neden bu kadar güzel resimlerinizden belli.

  12. harikalar, ben de resmi çok severim ama suluboya tekniği çok zor. güllerden itibaren suluboya değil gibi geldi haksız mıyım? Onlar da sulu boya ise bir kez daha tebrik etmek istiyorum :)

  14. o güzel şeyleri yazan ağızlarınıza sağlık canlar…evet suluboya…ama ben bu suluboya tekniğini biraz farklı kullanıyorum farkettiniz mi?çok az su ,çok yoğun boya…böylece renklerde yayılma olmuyor..aslında doğrusu bu değil ama,ben yağlı boyanın etkilerinden hala kurtulamadığım için, suluboya tekniğinde böyle kasıyorum kendimi…yani renkler dağılıp,birbirine geçsin,detaylar kaybolsun istemiyorum.detay manyağı mıyım neyim?detaylarla bozdum kafayı :(((bu aralar çok aşırı resim yaptım canlar..öyle ki,artık kusmak üzereyim..bir süre resim,boya,fırça görecek gözüm yok…o portreler var ya?onları hep sipariş üzerine yapmıştım ve çok üstüste gelmişlerdi…gece gündüz fırça sallamaktan artık gına gelmişti…kendimi buraya attım biraz soluklanmak için…biraz özleyeyim resmi,sonra çeker giderim sessizce…taa ki yeniden resim yapmaktan gına gelene kadar :))) hi hi hihepinizi sevgiyle öpüyorum güzel insanlar :)

  15. Her birbiri, birbirinden güzel muhteşem olmuşlar.. Diyecek söz bulamıyorum. Ellerinize sağlık. Kutluyorum sizi

  16. bByıldım, sitede manzara olanları görmüştüm de mutfak temalı olanlara, hele o çaydanlıklıya bayıldım. Ben de düşündüm bunu, suluboya olarak renkler ne kadar doygun, diye… Demek işin tekniği buymuş. İyi ki buradasın Figen abla. Gözümüz gönlümüz açıldı.

  18. Ellerinize sağlık.Resimleriniz suluboya değil de daha çok guaj boya tekniğinde yapılmış. Sulu boyada kağıdın beyazlığından da faydalanmak gerekir. Ve renkleri katman katman üst üstte sürmektense, kurumadan hızlıca renkleri tatlı bir şekilde kaynaştırmak gerekir.

  19. sevgili ebruatolyede,biliyorum suluboyanın hakkını veremediğimi..ama dediğim gibi,yağlı boya alışkanlığıyla,örtüveriyorum kağıdın her yerini :)))ah ben yok muyum ben?:))))sevgili shane,teşekkürlerrr :)))sevgili sevimlihayat,yok,ben başka bir figen ablayım :))))güzel canlar,hepinize çok kocaman teşekkürler ediyorummm :)))

  20. Figen abla, çalışmaların oldukça başarılı… Ellerine, emeğine sağlık. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Senin başlattığın bu yolda, sanatsal işlerinde paylaşıma sunularak burada bulunma amacımıza daha da anlam katmak için bir kaç çalışmamı bende ekleyerek destek olmak istedim…Bu paylaşımlara devam edersiniz umarım…:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum