Sünnet Düğünü Süslemesi

-

En güzel günlerden biridir oğlunuzun sünnet olması.Bir sürü karmaşık duygu yaşarsınız, nedense gurur duyarsınız, erkek oluyor ya(sanki pek menem bir şey erkek olmak:))ama en önemlisi içiniz acır çünkü aslında zavallı yavrucak bile isteye kesilmektedir.Bunları geçersek eğer bu günlerin en zevkli yönleri estetik güzellikler sağlayabilmektir.Buyrun bir sünnet düğünü süslemesi.

8 yorum gelmiş

  1. sinem26

    içim bi tuhaf oldu.benimde bir oğlum var henüz 1.5 yaşında.inşallah o günleri görmeyi bana ve tüm annelere ALLAH nasip eder

  2. ayme

  3. ozmelanj

    Ben de 2 oğlan annesiyim ve allaha şükür sünnet derdimiz çok önce bitti.Artık yavaş yavaş kayınvalide olma yolundayım hanımlar:))))

  4. 03bellinda

    süslemeler çok güzel iki oğlan annesi olarak o telaşeyi atlatmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum ve yeni doğum yapmış arkadaşlara sesleniyorum çocuklarınız fazla büyümeden sünnetlerini yaptırın mümkünse kırkı çıkmadan:))))))

  5. ozmelanj

    Teşekkürler hanımlar.03 belinda kesin genç bir annesiniz siz:)Ben eski kuşak olarak karşıyım minicikken sünnet yapılmasına.Gördüklerimizi,gelenek ve göreneklerimizi seviyorum.Nasıl tatlı telaşeler nasıl güzel ortamlar ve paylaşımlar yaşatıyor bizlere.Ne varsa eskilerde var diyorum:))

Bir Cevap Yazın

Romantik söz mendilleri

| | 0 Yorum

Hediyelik kolonya şişesi, şekerlik ve çikolata

| | 0 Yorum

Çiçekli kolonya şişeleri

| | 1 Yorum

Çeyizlik banyo setleri

| | 1 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: duseaksesuar

| | 2 Yorum

Sevgililer Günü’ne özel el yapımı hediye

| | 2 Yorum