Pazar, Aralık 11, 2016
Sünnet Düğünü Süslemesi

Sünnet Düğünü Süslemesi

8

En güzel günlerden biridir oğlunuzun sünnet olması.Bir sürü karmaşık duygu yaşarsınız, nedense gurur duyarsınız, erkek oluyor ya(sanki pek menem bir şey erkek olmak:))ama en önemlisi içiniz acır çünkü aslında zavallı yavrucak bile isteye kesilmektedir.Bunları geçersek eğer bu günlerin en zevkli yönleri estetik güzellikler sağlayabilmektir.Buyrun bir sünnet düğünü süslemesi.

8 YORUMLAR

  1. aynen benim oğlum da 1,5 yaşında ve çok farklı bir duygu … ben de tuhaf oldum:)) Allah her oğlan annesine nasip etsin…

  2. Ben de 2 oğlan annesiyim ve allaha şükür sünnet derdimiz çok önce bitti.Artık yavaş yavaş kayınvalide olma yolundayım hanımlar:))))

  3. süslemeler çok güzel iki oğlan annesi olarak o telaşeyi atlatmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum ve yeni doğum yapmış arkadaşlara sesleniyorum çocuklarınız fazla büyümeden sünnetlerini yaptırın mümkünse kırkı çıkmadan:))))))

  4. Teşekkürler hanımlar.03 belinda kesin genç bir annesiniz siz:)Ben eski kuşak olarak karşıyım minicikken sünnet yapılmasına.Gördüklerimizi,gelenek ve göreneklerimizi seviyorum.Nasıl tatlı telaşeler nasıl güzel ortamlar ve paylaşımlar yaşatıyor bizlere.Ne varsa eskilerde var diyorum:))