Cumartesi, Aralık 10, 2016
SÜSLÜ MUMLAR

SÜSLÜ MUMLAR

12
mum süsleme
mum süsleme

bu mumları alalı epey oluyo geçen gün elime boncuk kutum geçti ne var ne yok baktım içine pulları gördüm bu pullar tam mumlara göre diye düşündüm daha önce bir mağaza da görmüştüm pulla süslenmiş mumları ordan aklıma geldi ve böyle süsledim şimdi daha güzel oldular en azından parlıyolar:) bende boncuk pul eksik olmaz arada böle bişi eser kafama yaparım yine aklıma bişi gelirse yapıp koyarım sevgilerle….:)

mum süsleme
mum süsleme

12 YORUMLAR

  1. teşekkür ederim biraz uğraştım evet ama zevkliydi bu arada neduk arka plan benim tüllerim renkleri uyuyo diye orda çektim fotoyu:)

  2. Çok güzel olmuş. Eğer onlar tek tek yapıştırmaysa çok emek verilmiş. Benim gibi sabırsız bayanlar bunu ipe dizili hazır satılan pullardan yapabilir. Bir de şu aklıma geldi, görünüşü benziyor diye. Ben de eskiden bir konserve kutusundan kalemlik yaptım. Kırtasiyelerde satılan aşağıdaki resimde şapkanın kenarlarında olan kırpık süsten kutuya sık sık doladım. Çok havalı oldu. Aynı şey mumlara da uygulanabilir ama yanar mı bilmem püskülleri. Ya da pullarla kombine edilebilir.

  3. boncukcu ve 1gece güzel öneriler o şekilde de olabilir tabi ben bunları tamamen dekor aaçlı yaptım evde yakmak için başka mumlarım var bunlar boncucunun da dediği gibi kokoş süs mumları:) bu arada her bir pulu sırayla ve sabırla tek tek yapıştırdım:)