Süt şişeme kuş kondu

-

şişeye dekupaj
Uzun bir aradan sonra merhabalar herkese. Bir tarafta okul, bir tarafta evin rutin işleri, bir tarafta da Ege derken zamanım kalmıyor aklımdakileri yapmaya. Durum böyle iken evimizdeki marifetlerimi sergilemek üzere bir de blog açtım. Henüz çiçeği burnunda bir blogum var yani… O da çok zamanımı alıyor. 10marifet’te gezerken üretmeye ve ürettiklerimi sergilemeye başladım. Bu aşamalarda da 10marifet’ten ve 10 marifetçilerden ilham aldım. Başta böyle güzel bir siteyi yönettiği için shane’e ve bütün 10marifetçilere sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum. Benim de blogumu ziyaret edip eksiklerimi söylerseniz çoook memnun olurum. İlgleneceklere şimdiden teşekkürler…

şişeye dekupaj
Gelelim  ne yaptığıma, bu da uzun zamandır aklımda olan bir işti, nihayet yapabildim. Günlük süt cam şişeleri atarken her seferinde içim eriyor. Ben de birkaçını kurtarayım bari dedim. Devamı için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

b.ege

Sınıf öğretmeniyim ve iki tane oğlum var.Artık malzemelerle çalışmayı ya da yeni bi şeyler üretmeyi seviyorum. Dişe dokunur çok fazla çalışmam olmasa da sık sık denemelerim oluyor.