Salı, Aralık 6, 2016

23 YORUMLAR

  1. ben de güldüm :=)))) sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün embir :=) benim sayfa düzenim bozuk bir tek benim mi bozuk ki yazı yollama yeri de bozuk :=(

  2. nrhnmrl diyor ki;ben de güldüm :=)))) sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün embir :=) benim sayfa düzenim bozuk bir tek benim mi bozuk ki yazı yollama yeri de bozuk :=(bende sorun benden zannediyordum :) benimde bozuk sayfa düzeni.demekki siteden bizden değil :)

  3. Beğenmenize sevindim biraz gülmek iyidir demiştim… e serde yaramazlıkda olunca böyle oluyor işte :))))

  4. bazen gece uykum kaçınca,hobilerimin başına kalktığımda eşim mızırdanıyor..onu kandırmak amaçlı yapıp usulca yanından kalkarkene bu yastığı sıkıştırmak lazım kollarınaa hehehe…..çok muzurcaa:))))))))

  5. yenihayat54 diyor ki;bazen gece uykum kaçınca,hobilerimin başına kalktığımda eşim mızırdanıyor..onu kandırmak amaçlı yapıp usulca yanından kalkarkene bu yastığı sıkıştırmak lazım kollarınaa hehehe…..çok muzurcaa:))))))))

    Aaaa vay be neler de geldi aklına çok güldüm.

  6. ona sürme bana sürrr :)) ya kahpe bizansta mı vardı öyle bir replik? Onu döve ben döv, ona vurma bana vur… aklıma o geldi işte

  7. aa kızlar noluyor burda yaw ne fantezileriniz var öyle:) yenihayat54 cıssss :) bende biber sürücem hee durup dururken güldürdünüz beni ama çokta benzemiş haa ölçüsü kaç acaba 90 mı ne:))evet embir kahbe bizanstaydı bende aklıma geldikçe gülerim o kısmına zaten film bişeye benzemiyordu arda böyle replikler vardı:)

  8. :))ben gayet masumane,eşim kendini yalnız hissetmesin diye düşünmüştüm..fesatlanan sizsiniz kızlar.))bütün muzurluk embirin:)