Süt Veren Yastık :))

-

Biraz da gülelim istedim. Burada :))

embir

23 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    ben de güldüm :=)))) sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün embir :=) benim sayfa düzenim bozuk bir tek benim mi bozuk ki yazı yollama yeri de bozuk :=(

  2. baharrrrr

    nrhnmrl diyor ki;ben de güldüm :=)))) sen bizi güldürdün allahta seni güldürsün embir :=) benim sayfa düzenim bozuk bir tek benim mi bozuk ki yazı yollama yeri de bozuk :=(bende sorun benden zannediyordum :) benimde bozuk sayfa düzeni.demekki siteden bizden değil :)

  3. embir

    Beğenmenize sevindim biraz gülmek iyidir demiştim… e serde yaramazlıkda olunca böyle oluyor işte :))))

  4. yenihayat54

    bazen gece uykum kaçınca,hobilerimin başına kalktığımda eşim mızırdanıyor..onu kandırmak amaçlı yapıp usulca yanından kalkarkene bu yastığı sıkıştırmak lazım kollarınaa hehehe…..çok muzurcaa:))))))))

  5. embir

    yenihayat54 diyor ki;bazen gece uykum kaçınca,hobilerimin başına kalktığımda eşim mızırdanıyor..onu kandırmak amaçlı yapıp usulca yanından kalkarkene bu yastığı sıkıştırmak lazım kollarınaa hehehe…..çok muzurcaa:))))))))

    Aaaa vay be neler de geldi aklına çok güldüm.

  6. embir

    ona sürme bana sürrr :)) ya kahpe bizansta mı vardı öyle bir replik? Onu döve ben döv, ona vurma bana vur… aklıma o geldi işte

  7. gelincigin dunyasi

    aa kızlar noluyor burda yaw ne fantezileriniz var öyle:) yenihayat54 cıssss :) bende biber sürücem hee durup dururken güldürdünüz beni ama çokta benzemiş haa ölçüsü kaç acaba 90 mı ne:))evet embir kahbe bizanstaydı bende aklıma geldikçe gülerim o kısmına zaten film bişeye benzemiyordu arda böyle replikler vardı:)

  8. yenihayat54

    :))ben gayet masumane,eşim kendini yalnız hissetmesin diye düşünmüştüm..fesatlanan sizsiniz kızlar.))bütün muzurluk embirin:)

Bir Cevap Yazın