Sütyen Peçesi – Kalça T-shirtü

-

* Göğüs dekoltesi olan bir elbise ya da bluzunuz var ve bu şekilde kullanmak sizi rahatsız ediyor, deolteyi kapatmak için içinize dantelli atlet giydiniz ama bu sıcakta çift kat giysi bunaltıyor. Çözüm çok basit :)

* Düşük bel pantalon modasına aldanıp kendinize bir tane edindiniz ama üzerine devamlı uzun tunik-gömlek-tişort giyme ihtiyacı duyuyorsunuz. Kısa tişortlerinizle kombin yapmak istediğinizde içinize uzunca bir atlet giymek gerekiyor ancak yine aynı sebepten çift kat giysinin dayanılmaz sıcakığından şikayet edip ne yapacağınızı bilemiyorsunuz. Bununda çözümü çok kolaymış.

7 yorum gelmiş

  1. limonyesili

    İkincisini ben devamlı yapıyorum zaten :) Pazardan 3.5 Lira’ya aldığım strech askılı bir bluzun belinden yukarısını kesmiştim. Şimdi altına dantel dikeceğim ama :) İlki de yine hayat kurtarıcı, acaba dantelin kenarlarına ne dikmişler sütyene tutturmak için?

  2. Bengi Abla

    sütyenin koltuk altı kısmından çıtçıt ile istediğim takıp-cıkarabileceğim şekilde yapmayı düşünüyorum.T-box’ın elbisetek diye bir modeli var , çok severek aldım ama çok ince, astarsız , plajda ya da evde kullanılabilir belki ama dışarı astar olmadan asla cıkabileceğim bir model değil.kahve tonlarında astarlık kumaşı annemin yardımıyla kestim ve makine straplez elbise gibi dümdüz kenarlarındna diktirdim. elbisetekin lastik kısmına çıtçıt diktim , dısarıda kullanacagım zaman astarı çıtçıtlıyorum , plajda giyecegim zman zaten astara gerek kalmıyor.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum