Sutyen:)

-

aaaaa… terrbiyesiizz ! dediğinizi duyar gibiyim..çamaşırlarını serdi ayme ortaya:D çılgınlıkta sınır tanımam:)) bu sutyenimi çok severek aldım ama kullanamadım. kenarlarını kestim bombeyi içine kıvırıp kutu haline getirdim:) üzerindeki pullu tülü de kapak olarak kullandım. şimdi takı kutumun içinde minik küpelerimi,küpe arkalıklarını,bazı küçük kolye uçlarını içine koyuyorum. üzerinde örtüsü olduğu için dağınık görünmüyor. hem yumuşacık bir kutuya sahip oldum, hem de pırıltılı:))işte sonuç..

53 yorum gelmiş

  1. ayme

    niye şaşırdınız yaw:) değerlensin boşu boşuna durmasın dedim.. hep yabancılar mı yapacak böyle şeyler:)))

  2. ayme

    teşekkür ederim kızlar.. beğenenlere yaaani:D:D:D siz de yapın .. valla dikimi çok zevkli.. yumşacık..

  3. takirika

    yaratıcılık dediğin böyle olur, böyle olur, böyle olur… ;) çok güzel, çok beğendim ….bu arada ben yeniyim galiba??? :)))herkese selamlar;)))

  4. ayme

    ayy teşekkür ederim takirika :) ben daha sınırları çok zorlucam.. yargılayın ülleyyn beniiiiiiiiii:)

  5. ayme

    mavisofra diyor ki;yavrumm iyimisin bu ne:)))))))))))))))))))))

    iyi miyim sence maviş:)))))))))

  6. takirika

    mavisofra nickimi beğendiğine sevindim..;) esasen “takı” ve “fabrika” kelimelerinin birleşimi ve sanal ortama uydurulmuş hali…:)))nasıl fikir sevgili ayme??şu fotoğraf makinası işimi bir çözeyim yakında ben de sizlere arz-ı endam etmekten gurur duyarım efendim…:)))03bellinda çokk hoş buldum… teşekkürler…

  7. ayme

    beğenmene sevindim:)orda burda atılıp duruyodu. kullanacağım da yoktu zaten.. sonuçta o da bi kıyafet:)))

  8. gunesedogru

    köşelerin dikişi daha iyi olabilirdi diyorum… ayrıca seni destekliyor, hızımı alamayıp birde öpücük gönderiyorum

  9. ayme

    ohhhh senin desteğini aldım ya ben daha da gaza gelirim şimdi.. oh öpücüğünü de aldım:)) ben de sana öpücük yolluyorum:))evet köşeleri hızlıdan geçtim:)

  10. ayme

    neyin patentini alıcam.. sütyenin mi:))) patentten önce kendime yenisini alsam iyi olacak:))))teşk. bellindacım:)nes’im.. gülenlerin arasına geç sen de.. gülün bana:)))

  11. ayme

    ciddi sildim valla.. sınırları aşta gel gurbanın olam:)) kurtar beni cadılıktan ne oluurr:D

Bir Cevap Yazın