Cuma, Aralık 9, 2016
suzeni yelek

14 YORUMLAR

  1. SUZENİ KUMAŞ ÜZERİNE ZİNCİR İŞİ TEKNİĞİYLE DESEN ÇALIŞMASINA DENİLİYOR BİLDİĞİM KADARIYLA..YELEK ÇOK ŞIK.BU TARZ ÇALIŞMALARI BENDE ÇOK BEĞENİRİM.

  2. Suzeni işini gönüldenele açıklamış samiyeciğim.evet lalemsi bir motif.Unutulmuş nakışlar yeniden yapılıyor.Bu da koly bir teknik .Keçelerde de hoş duruyor değil mi neduk.pelin sende yapabilirsin,elin minik işlere alışık …

  3. bu da çok güzelmiş nalancım kızın güle güle giysin.suzeni işini yapmakda zevkli. bana göre.bu ara kadife üzerine antika örtüden aplıke yaparak runnerçalışıyorum. onu tamamlamak için ara ara simle suzeni işliyorum okul için.bitince paylaşırım sızınle:))

  4. harika bir yelek.kızın güle güle giysin nalancım.aaa yelek deyince aklıma geldi.benimde keçeli bir yeleğim var,çalıştığım yıllarda ne çok giydim.fotoğrafını çekeyim,keçe çalışan arkadaşlara da fikir olur belki.

  5. Ben de bu arada kızla yollamak için hediyelik kot çantalar diktim. Bu gün buraya yolladım sıraya girdi. İstanbul dönüşü görürüz belki.Pazartesi kızı uçuruyorum salı sizinle buluşabiliriz.sonra da eminönü randevusu yapar perşembe akşamı trene binerim .Cumartesi kursta İzmirden gelecek önemli bir sanatçı ağırlayacağız.

  6. Çok güzel sevgili nalana,ellerine ve emeğine sağlık,kızın da güle güle giysin:))Kumaş gözümü aldı, desenleri çok güzel

  7. gülden,semyıl ve nazesen de kayıp galiba2 gündür tadım tuzum yok,kulağım gözüm aklım tv de 5 ölü bulundu. allah ailelere yardım etsin ben dayanamadım.geçenhafta da bir hanıma araba çarptığına tanık oldum .öldü.zaten o günden beri içim kabarık.

  8. Buradayımmmmm. geldim geldim.benim de tadım zaten yoktu şimdi iyice kaçtı….Allah herkese sabır metanet versin. çok zor……Nalancım hayırlısı ile gel .bende uyarım. çok özledim.keşke vaktimiz olsa daha çok görüşebilsek.

  9. dayanılacak gibi değil nalancım,çok zor.en azından gazeteci olan pisi pisine gitti.belki diğerleri de sadece baygındı.nasıl bulamadılar inanılır gibi değil.içim fena oluyor,haberlerde kulağım ama, neredeyse kapatacağım.bulan köylülere de bir şey olmasa bari.Allah ölümün bile hayırlısını versin derler,çok doğru off..semyılcım bak gene peşindeyim…