Tablo gibi kolye

-

kumaş üzerine boncuk işleme kolye

Kumaş üzerine boncuk işleme kolye modelim tablo gibi oldu. Kolyem 1,5 ayda bitti, sanırım ben çok yavaş yapıyorum ki bu kadar zamanda bitti, ama olsun yangından mal kaçırmıyoruz ya, hobimiz bu sonuçta. Başladığım işin sonucu güzel olunca kendimi çok iyi hissediyorum ki bu çok doğaldır. Bu kolye de sabırsızlıkla sonucunu beklediğim ve bitmiş halini görmek için büyük bir şevkle yaptığım kolyem. Umarım beğenirsiniz.

15 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Gerçekten sabır işi tebrikler, çok güzel olmuş Aydın gelini.Ayrıca neduka katılıyorum, şal desenlerinin ortasına ve en ortaya kaboşon tekniğiyle iri taşlar yerleştirebilirdin, bir de çok mu oldum bilmem ama uç kısımlara fringe tekniğiyle uzantılar yapabilirsin, beni gözüm aradı yoksa böyle de çok güzel. Madem bu kadar iddialı bir kolye; olmuşken o da olsun dedim. Bir dahakine olsun artık.Ellerine, emeğine sağlık.

  2. marvil

    yaw çok da eleştirilmiş ama söylemeden duramıycam.renkler birbirini boğmuş gibi.daha canlı renkler kullanılsa daha gösterişli olurdu sanki.

  3. 1gece

    çok emek verilmiş güzel de olmuş ama bana takmak için geniş ve büyük geldi, daha çok seyretmelik,bir sanat eseri gibi

  4. hobigiller

    bu kadar sabır isteyen bi işte eleştirecek bişey bulmak çok zor. emeğine ve sabrına sağlık. mutlaka devamını getir bence. yeni yaptığın her takıda bi öncekinde gördüğün eksikliği tamamlıycaksındır.

  5. aydin gelini

    herkese çok teşekkür ediyorum..neduk ablamın da dediği gibi hepsi ilk yaptığım kolye…çok eksikliği var..yaptıktan sonra değerlendiriyorum hepsini…bir sonraki yapacağım takı için tecrübe oluyor benim için…kumaşı çok geniş tutmama ve kasnakta yapmama rağmen kumaş çok büzüldü…teknikleri öğrendiğim için birdaha böyle bir kolye yapacak olsam büyük taşlarla yapar hem zamandan kazanır hemde daha az yorulmuş olurum…eleştirilere açığım her zaman..eleştirene de eleştirmeyenede teşekkür ederim…:))

  6. merhaba
    böyle boncuk tığ işi örme öanta cüzdan takı anahtarlık vs farklı (FUTBOL TAKIMI VEYA ÜSTÜNDE YAZI YAZANLARDAN OLMASIN LÜTFEN)objeler yapıp satıyorsanız elinizdeki boncukların resim ve fiyatlarını onaysaday@gmail.com a atarsanız satın alabilirim
    selamalr

Bir Cevap Yazın