Taburemi kumaşla kapladım

-

Eski taburemi yenilemek istedim. Artık renginden sıkılmaya başlamıştım, daha cıvıl cıvıl bir kumaşla kaplamak istedim.

Kullandığım malzemeler:Mobilyacıların kullandığı tel zımba, istediğiniz desende ve renkte önceden kaplayacağınız alan kadar kumaş ve biraz cesaret. Yapım aşamaları için tıklayın.

Kumaşın köşelerini kıvırırken makasla fazlalığı alır ve defter kaplar gibi yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız yoksa köşelerde çok fazla kumaş birikiyor.

Tel zımba biraz sert, dikkat edin, elinizi incitmeyin.

Biraz acemi işi oldu ama ilk deneme için fena değil. Sırada bir puf yenileme var. Bakalım o nasıl olacak.

10 yorum gelmiş

  1. banuca

    Kumaşının desenine bayıldım, insanın içini açıyor, ellerine sağlık ne güzel bir yenileme projesi olmuş.Bu arada bloguna baktım, yorumları kapatmışsın, yorum yapamadım, aşkolsun, düşüncelerimizi eğlenceli, ilginç diye sınırlama yaaaani:))

  2. Fadis

    Banuca, blogta yeniyim, yorumları kapattığımın farkında değildim, ayarları değiştireceğim. Ziyaretin için teşekkürler, beklerim.

  3. Daliya

    Güle güle oturun üzerinde. Desenli kumaş istediğiniz gibi canlı bir görünüm vermiş. Hazır zımba makinasını almışken elinize bizede bekleriz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin