13 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Gözlerinden öperim olacaktı Halecim yanlış anlaşılma olmasın :) Ama sen anlamışsındır:) Yorumlarımda art niyetli olan insanlardan olmadığımı biliyorsun çünkü üretken kardeşim :)

  2. shane

    Elinize sağlık, özellikle rengi benim için çok vurucu.

    Uzatmadan şunu söyleyeyim, buradaki muhabbetin ve paylaşımın seviyesi ve kalitesi ortada. Buna zarar verecek ortamın yaratılmasına izin vermeyeceğimizi belirtmek ne kadar gerekli bilmiyorum. Bilgi olsun.

    Tekrar elinize sağlık sevgili hale-hale.

  3. hale-hale

    sevgili arkadaşlarr hepinize tek tek teşekkür ediyorum adını bile yazmak istemediğim insan tarafından kötü bir şekilde eleştirildim ve bu konuda bana destek oldunuz..inanınkı kendımı yalnız hissetmiştimm ..kısa zamanda böylesinee güzel dostluklar kurdugum ıcın cok mutluyum hepinize teşekkür ederim..abartmıyorum ama ınanınkı cok duygulandım.. çünkü ben verilen her emege saygı duyan birisiyim ister ufak bır iş isterse buyuk bir iş olsun her iş emektir ve saygı duyulmalıdır.. ben yaşadıgım bu yerde cok yalnız bırıyım bır tane bıle arkadasım yok ve yaptıgım her yenılıgı ugrastıgım her hobımı burada yayınlayarak bırazda olsa yalnızlıgımı gıderıyorum … ama benı sahtekar konuma getıren sankı ben çarşıdan alıpta gelmişim gibi bır ortam yaratan vee en cok benı yıkanda tutumlu insancıklar denmesi.. beni derinden yaraladı…. ama ben o ınsanın seviyesizliğine bırakıyorum….

    Rabbim kimseyi darda koymasın kımseyı yoklukla terbiye etmesin… ben bu gunlerıme binlerce kez sukredıyorum..

  4. senayatilgan

    Halecim boşver sen be güzelim arada çıkıyor uçuk kaçık tipler :) Sen yap tokalarını yapamayan çatlasın :) Biz emeğe de göz nuruna da saygılıyız ki onları yapana saygı sonsuz :)

  5. shane

    merhaba hale-hale. her zaman bana mesaj yazabilirsiniz ya da bilgi@10marifet.org adresine mail atabilirsiniz. konu ne ise muhakkak ilgilendiğimizi bize ulaşan herkes bilir. buradaki konu ile ilişkisiz mesajları siliyorum ve bundan sonrası için de önlem alıyoruz ilgili kişi hakkında. bilginiz olsun.

  6. hale-hale

Bir Cevap Yazın

Nazardan korunmanın 10 yolu

| | 4 Yorum

Keçeden rulo kalemlik yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden resim çerçeveli rozetler

| | 2 Yorum

Uyku bandı yapımı – keçe

| | 0 Yorum

Keçeden uyku bandı

| | 0 Yorum

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum