Pazar, Aralık 4, 2016
TAFTADAN KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ

35 YORUMLAR

  1. Waaaw.Ne denir ki ,hipnotize oldum,büyülendim.Siz mi tasarladınız desenini.Nasıl bir iş bu yahu,küçücük kumaş şeritleriyle tek tek nasıl uğraştınız…

  2. ben bayılıyorum bu kırkyama işlere,çok emek var bu işlerde hayran hayran bakmakla yetiniyorum ama sadece,beceremem zannedersem:)Bu arada renkler birbirine çokk yakışmış..

  3. Teşekkürler tuffeciğim çok güzel şeyler yazmışsın. Hayır desen bana ait değil. Bu desen kırkyama ile ilgili hemen hemen bütün dergilerde var. Desenin adı: Kütük motifi. Sadece yerleştirme ve renkler bana ait. Yazımda belirtmeyi unutmuşum. Bu görüntü 2006 yılı sergimden. Bunuda buradan belirteyim istedim. Ayrıca emek konusunda söylediklerinde halklısın, üstelikte tafta kumaşta çalışmak oldukca zor ve özen isteyen bir durum. Resimde net çıkmamış ama kenarlarına desen çizip elde yorganlama yapılmıştı. Bazı yerlerine de boncuk işlemiştik. Tüm sevgi ve mutluluklar seninle olsun.

  4. Aytaç, sizede çok teşekkürler, sizde güzel şeyler yazmışsınız. Hem siz neden beceremeyecekmişsinizki bence gayetde güzel yaparsınız. O minicik bebeklerin bile her ayrıntısını çok muntazam bir şekilde yaptıktan sonra bunu hayli hayli yaparsınız. Üstelik renkleride çok iyi kullanıyorsunuz. Sevgiler…..

  5. Daliya beğenmene sevindim. Çok teşekkürler. O desenler kumaşın kendi deseni idi bizde ziyan olmasın diye özellikle etek uçlarında değerlendirdik.

  6. Çok iyi değerlendirmissiniz. Diğer parçaların eklenmesi renklerin uyumu bir bütün olarak şahane olmuş . Güle güle kullanın ve hiç eskimesin.

  7. Teşekkürler daliya ama örtü benim değil. Yaşar Hanım müstakbel gelinine yapmıştı. Ben de Yaşar Hanımın öğretmeni oluyorum. Fikir, dizayn, kalıp ve öğretmesi benden sadece.

  8. Teşekkürler bizimgibiler. Beğenmenize çok memnun oldum. Elbette öğretmeniniz olurum ama asıl benim sizden ve 10marifet üyelerinden öğreneceğim çok şey var. Siz isterseniz Silifke’ye gelin birbirimizden bir şeyler öğrenelim.

  9. Gönüldenele çok teşekkür ederim. Umarım Yaşar Hanımın müstakbel gelini bu tür işlerin kıymetini bilen biri olur. Allah herkesin gönlüne göre versin.

  10. tam kelime anlamıyla sanat eseri olmuş, ellerine sağlık harika.. tafta kumaşı çok severim kırkyama zaten güzeldir birleşimi enfes olmuş..

  11. Ne kadar şık bir yatak örtüsü olmuş, ellerinize sağlık. Üstelikte tafta kumaşın çalışması ne kadarda zordur, bilirim. Kullanacak kişi iyi günlerinde kullansın.