TAFTADAN KIRKYAMA YATAK ÖRTÜSÜ

-

Bundan üç yıl önce tafta kumaştan yaptığımız yatak örtüsü.

35 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Waaaw.Ne denir ki ,hipnotize oldum,büyülendim.Siz mi tasarladınız desenini.Nasıl bir iş bu yahu,küçücük kumaş şeritleriyle tek tek nasıl uğraştınız…

  2. aytacrafts

    ben bayılıyorum bu kırkyama işlere,çok emek var bu işlerde hayran hayran bakmakla yetiniyorum ama sadece,beceremem zannedersem:)Bu arada renkler birbirine çokk yakışmış..

  3. Yamali bohca

    Teşekkürler tuffeciğim çok güzel şeyler yazmışsın. Hayır desen bana ait değil. Bu desen kırkyama ile ilgili hemen hemen bütün dergilerde var. Desenin adı: Kütük motifi. Sadece yerleştirme ve renkler bana ait. Yazımda belirtmeyi unutmuşum. Bu görüntü 2006 yılı sergimden. Bunuda buradan belirteyim istedim. Ayrıca emek konusunda söylediklerinde halklısın, üstelikte tafta kumaşta çalışmak oldukca zor ve özen isteyen bir durum. Resimde net çıkmamış ama kenarlarına desen çizip elde yorganlama yapılmıştı. Bazı yerlerine de boncuk işlemiştik. Tüm sevgi ve mutluluklar seninle olsun.

  4. Yamali bohca

    Aytaç, sizede çok teşekkürler, sizde güzel şeyler yazmışsınız. Hem siz neden beceremeyecekmişsinizki bence gayetde güzel yaparsınız. O minicik bebeklerin bile her ayrıntısını çok muntazam bir şekilde yaptıktan sonra bunu hayli hayli yaparsınız. Üstelik renkleride çok iyi kullanıyorsunuz. Sevgiler…..

  5. Yamali bohca

    Fındık kurdum sizede çok teşekkürler. Beğenmenize çok sevindim. Üstelikte sanat eseri olarak görmüşsünüz, çok sağolun.

  6. Daliya

    Şahane olmuş. Çok beğendim. Etek uçlarındaki o dal gibi arabesk desen gibi kısımları nasıl yaptınız?

  7. Yamali bohca

    Daliya beğenmene sevindim. Çok teşekkürler. O desenler kumaşın kendi deseni idi bizde ziyan olmasın diye özellikle etek uçlarında değerlendirdik.

  8. Daliya

    Çok iyi değerlendirmissiniz. Diğer parçaların eklenmesi renklerin uyumu bir bütün olarak şahane olmuş . Güle güle kullanın ve hiç eskimesin.

  9. Yamali bohca

    Teşekkürler daliya ama örtü benim değil. Yaşar Hanım müstakbel gelinine yapmıştı. Ben de Yaşar Hanımın öğretmeni oluyorum. Fikir, dizayn, kalıp ve öğretmesi benden sadece.

  10. Yamali bohca

    Teşekkürler bizimgibiler. Beğenmenize çok memnun oldum. Elbette öğretmeniniz olurum ama asıl benim sizden ve 10marifet üyelerinden öğreneceğim çok şey var. Siz isterseniz Silifke’ye gelin birbirimizden bir şeyler öğrenelim.

  11. Yamali bohca

    Gönüldenele çok teşekkür ederim. Umarım Yaşar Hanımın müstakbel gelini bu tür işlerin kıymetini bilen biri olur. Allah herkesin gönlüne göre versin.

  12. dilevser

    tam kelime anlamıyla sanat eseri olmuş, ellerine sağlık harika.. tafta kumaşı çok severim kırkyama zaten güzeldir birleşimi enfes olmuş..

  13. Yamali bohca

    Dilevser sizede çok teşekkürler yorumunuz için. Güzel şeyler yazmışsınız. Daha güzelleri sizin ve 10marifet üyelerinin olsun.

  14. Ne kadar şık bir yatak örtüsü olmuş, ellerinize sağlık. Üstelikte tafta kumaşın çalışması ne kadarda zordur, bilirim. Kullanacak kişi iyi günlerinde kullansın.

  15. Yamali bohca

    Bu yazıma yıldız gönderen tuffe, aytacrafts, Noblesse, Figen abla, dilevser, cam güzeli, kırkpare ve takatuka2010 çok teşekkürler:))

Bir Cevap Yazın