Takı Askıları

-

Herkese selamlar.. Yine takı askıların dönmüş bulunmaktayım. Bunlar öncekilerden daha farklı. Evdeki aski şemsşyeyi tam atıyordum ki, telleri ile takı askısı yaparım diye söktüm ve bunlar çıktı ortaya. Şemsiye teli bitince bakır kablolara yöneldim:)) O da bitti bakalım, gönüldenelenin dediği gibi eski bisiklet telleri bulmak lazım:) Yapımını burada anlattım sevgili arkadaşlar.

43 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Tealight da iyi fikir, elektrikçiden bir sürü kablo aldım, hemen tealight da yaparım neduk abla. Bunları hediye vermeyi düşünüyorum. Fikir için teşekkürler:) Yorumun içinde teşekkürler.Acemihobici sizede çok teşekkür ederim.

  2. kondor

    çöpcüler birliğinden aradılar” artık çöpten yemek artığı dışında birşey çıkmaz oldu “dediler kriizanteme diyiverin “birşeyleride atıversinler ekmeğimizle oynamasın “dediler. ben uyduranın yalancısıyım yani.

  3. dilevser

    çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.. takı aslısı olarak ta mumluk olarak ta geyet şık bence.. ellerine sağlık..

  4. esinsel

    çok güzel olmuş kriizantem,ellerine sağlık.yaratıcılıkta sınır yok işte,atılacak bir şemsiye telinden, böyle bir güzellik çıkabiliyor,yeterki hayal edilsin,istensin,harika:)

  5. gonuldenele

    ben ilk gördüğümde bitmiştim zaten..bak herkes dekor amaçlı kullan demiş.:)))birdost71 in anneciği gelmişti.yeni gönderdi.yoğun biraz gelir yakında.sıkştırıyorum durmadan gel diye:))))

  6. kriizantem

    kondor diyor ki;çöpcüler birliğinden aradılar” artık çöpten yemek artığı dışında birşey çıkmaz oldu “dediler kriizanteme diyiverin “birşeyleride atıversinler ekmeğimizle oynamasın “dediler. ben uyduranın yalancısıyım yani

    :)))) Söyle çöpçülere, vakit tasarruf vakti, nasıl atayım koskoca şemsiyeyi, neler yapılır ondan neler:))))

  7. kriizantem

    gonuldenele diyor ki;ben ilk gördüğümde bitmiştim zaten..bak herkes dekor amaçlı kullan demiş.

    Hemen dekor amaçlıda yapıcam valla:))Ciddi bir gribal enfeksiyon geçiriyorum. Domuz gribi oldum diye koştum hastaneye, ama normal grip çıktı. O yüzden böyle geç oldu cevaplarım. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum arrkadaşlar, yorumlarınzı ve beğenmeniz beni çok mutlu etti. İyileşeyim hemen tealight yapıyorum:))

  8. kriizantem

    Esinselcim çok teşekkür ederim.* Gnüldenele sprey boya bağımlılık yapıyor bak:))) Ben evde vazo, tepsi bardak, çiçek, yumurta, akvaryum ve daha aklıma gelmeyen bir sürü şey boyadım:)))) En son bir buket yapma çiçeği boyadım çok hoş oldu, tavsiye ederim:))) Dur resmini çekipde koyayım, 5 dakkaya geliyorum:))

  9. kriizantem

    Birkaç buketi kombine edip boyadım, ama daha bitmedi, çiçeklerin ucuna kuru sim yapıştıracam. Alttaki akvaryum ve şamdanlarda sprey boya:)))

  10. kriizantem

    İşte anlatmak istediğim bu, bağımlılık yapıyor sprey boya, hiç bulaşmamak lazım. İnsan ne boyasam diye evde bulunan herşeye gözucuyla bakıyor. Yakında kocayı ve çocuklarıda boyuycam:))

  11. bizimgibiler

    Yakında kocayı ve çocuklarıda boyuycam:))

    Çok güldüm ya:)))))Ellerinize sağlık takı askısı da, boyadığınız çiçekler de çok güzel olmuş.

  12. kriizantem

    bizimgibiler diyor ki;Çok güldüm ya:)))))Ellerinize sağlık takı askısı da, boyadığınız çiçekler de çok güzel olmuş

    Napayım Evde herşeyi boyayınca, bizimkiler pek renksiz ve soluk kaldılar. Onlarıda biraz parlatmalı:)))Yorum için teşekkür ederim.

  13. bizimgibiler

    Soluk kaldılarsa tabi yapacak bişey yok boyayacaksınız mecburen:)))Onlarda altın rengi olsun da, diğer boyadıklarınıza uysunlar bari:)

  14. devince

    eline sağlık krizantemcim.sende benim gibisin anlaşılan.resim öğretmeni bir arkadaş var yazın atölyeyi boyayalım birlikte dedi.bende benim elime boya verirsen tüm okulu boyaya bilirim dedim.

  15. birdost71

    ne şık fikirler var sen de .arkadaşım elllerine sağlık.çiçeğe de bayıldım,bittim bu arada.gönülden ele gibi sen de maşl.

  16. gonuldenele

    yaşasınnnn…artık bu güzel askılıklardan benimde var!!!!canım çok ama çok teşekkürler.çok beğendim ellerine sağlık.

  17. kriizantem

    yamalım, aytacım craftsım çok teşekkürler. Yukardaki yorumlarımı okuyunca, o zamanda hastaymışım, ne çok hasta oluyorum ben yaaa, birde ne sağlıklı kadınım diye övünürdüm kendimle:))

Bir Cevap Yazın

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum