Cuma, Aralık 9, 2016

Takı Askıları

43

Herkese selamlar.. Yine takı askıların dönmüş bulunmaktayım. Bunlar öncekilerden daha farklı. Evdeki aski şemsşyeyi tam atıyordum ki, telleri ile takı askısı yaparım diye söktüm ve bunlar çıktı ortaya. Şemsiye teli bitince bakır kablolara yöneldim:)) O da bitti bakalım, gönüldenelenin dediği gibi eski bisiklet telleri bulmak lazım:) Yapımını burada anlattım sevgili arkadaşlar.

43 YORUMLAR

  1. Tealight da iyi fikir, elektrikçiden bir sürü kablo aldım, hemen tealight da yaparım neduk abla. Bunları hediye vermeyi düşünüyorum. Fikir için teşekkürler:) Yorumun içinde teşekkürler.Acemihobici sizede çok teşekkür ederim.

  2. çöpcüler birliğinden aradılar” artık çöpten yemek artığı dışında birşey çıkmaz oldu “dediler kriizanteme diyiverin “birşeyleride atıversinler ekmeğimizle oynamasın “dediler. ben uyduranın yalancısıyım yani.

  3. çok güzel olmuş kriizantem,ellerine sağlık.yaratıcılıkta sınır yok işte,atılacak bir şemsiye telinden, böyle bir güzellik çıkabiliyor,yeterki hayal edilsin,istensin,harika:)

  4. ben ilk gördüğümde bitmiştim zaten..bak herkes dekor amaçlı kullan demiş.:)))birdost71 in anneciği gelmişti.yeni gönderdi.yoğun biraz gelir yakında.sıkştırıyorum durmadan gel diye:))))

  5. kondor diyor ki;çöpcüler birliğinden aradılar” artık çöpten yemek artığı dışında birşey çıkmaz oldu “dediler kriizanteme diyiverin “birşeyleride atıversinler ekmeğimizle oynamasın “dediler. ben uyduranın yalancısıyım yani

    :)))) Söyle çöpçülere, vakit tasarruf vakti, nasıl atayım koskoca şemsiyeyi, neler yapılır ondan neler:))))

  6. gonuldenele diyor ki;ben ilk gördüğümde bitmiştim zaten..bak herkes dekor amaçlı kullan demiş.

    Hemen dekor amaçlıda yapıcam valla:))Ciddi bir gribal enfeksiyon geçiriyorum. Domuz gribi oldum diye koştum hastaneye, ama normal grip çıktı. O yüzden böyle geç oldu cevaplarım. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum arrkadaşlar, yorumlarınzı ve beğenmeniz beni çok mutlu etti. İyileşeyim hemen tealight yapıyorum:))

  7. Esinselcim çok teşekkür ederim.* Gnüldenele sprey boya bağımlılık yapıyor bak:))) Ben evde vazo, tepsi bardak, çiçek, yumurta, akvaryum ve daha aklıma gelmeyen bir sürü şey boyadım:)))) En son bir buket yapma çiçeği boyadım çok hoş oldu, tavsiye ederim:))) Dur resmini çekipde koyayım, 5 dakkaya geliyorum:))

  8. Birkaç buketi kombine edip boyadım, ama daha bitmedi, çiçeklerin ucuna kuru sim yapıştıracam. Alttaki akvaryum ve şamdanlarda sprey boya:)))

  9. İşte anlatmak istediğim bu, bağımlılık yapıyor sprey boya, hiç bulaşmamak lazım. İnsan ne boyasam diye evde bulunan herşeye gözucuyla bakıyor. Yakında kocayı ve çocuklarıda boyuycam:))

  10. Yakında kocayı ve çocuklarıda boyuycam:))

    Çok güldüm ya:)))))Ellerinize sağlık takı askısı da, boyadığınız çiçekler de çok güzel olmuş.

  11. bizimgibiler diyor ki;Çok güldüm ya:)))))Ellerinize sağlık takı askısı da, boyadığınız çiçekler de çok güzel olmuş

    Napayım Evde herşeyi boyayınca, bizimkiler pek renksiz ve soluk kaldılar. Onlarıda biraz parlatmalı:)))Yorum için teşekkür ederim.

  12. eline sağlık krizantemcim.sende benim gibisin anlaşılan.resim öğretmeni bir arkadaş var yazın atölyeyi boyayalım birlikte dedi.bende benim elime boya verirsen tüm okulu boyaya bilirim dedim.

  13. ne şık fikirler var sen de .arkadaşım elllerine sağlık.çiçeğe de bayıldım,bittim bu arada.gönülden ele gibi sen de maşl.

  14. yamalım, aytacım craftsım çok teşekkürler. Yukardaki yorumlarımı okuyunca, o zamanda hastaymışım, ne çok hasta oluyorum ben yaaa, birde ne sağlıklı kadınım diye övünürdüm kendimle:))