Cuma, Aralık 9, 2016
Takı yapmaya geri döndüm

28 YORUMLAR

  1. çok şık olmuş.siyah bir gece elbisesiyle hayal ettim bu bilekliği.tasma şeklinde boyunda da güzel durur..elinize sağlık..

  2. Boncuklar çatıdan inmiş, efsane geri dönmüşş. Sakacım seni ilk tanıdığımız takın da kaboşondu değil mi? Harikasın.

  3. neduk abla buarada abla diorum çünkü herkes öle dior die:) kızdıysanız bir daha demem…ha şunu dicektim insanları ne kadar güzel düşünüyorsunuz, ne ii bir yüreğiniz var…..

  4. böyle düz bir kolye örmüştüm kesme gri boncuklarla ama ne yapacağımı bilmiyordum çok iyi fikir oldu…çok güzel olmuş elinize sağlık:))

  5. ay çok ho$ olmus ya boyle vintage bi havasi var renkleri ve ortadaki tasi yuzunden olsa gerek iyiki geri donmussunuz o zaman diyoruz:)

  6. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Beni motive ediyorsunuz.Sesim evet. İlk takım da kaboşondu. Yine bileklikti.Neduk beni düşündüğün için teşekkür ederim. Dinlene dinlene yaparım diyeceğim ama bir başlayınca bitene kadar uğraşıyorum, kendimi tutamıyorum.Cadıkazanı, aslında taşlar ve boncuklar Beadyhome takı setinden. Modelin aslı Herringbone tekniğiyle yapılan bir kolye. Ben modelini kendime göre değiştirip, Peyote tekniğiyle bir bileklik yaptım.

  7. çok güzel ellerinize sağlık.Ben de bu tarz bileklikleri seviyorum ve yapmak istiyorum ama üstte bahsettiğiniz teknikleri pek bilmiyorum.Detaylı anlatılan bir yer var mı ya da sizin şemalı bir anlatımınız???

  8. harikulade. çok şık, çok zarif. her zaman her şekilde kullanılabilir. ister şık bir gece elbisesiyle, ister gün içinde hoş bir takımla. ellerinize sağlık…

  9. Yorum yazan tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum. Yıldız32, en kısa zamanda yapımı hakkında bilgi vereceğim.

  10. Yıldız32 nasıl yapıldığını anlatacağıma söz vermiştim. Daha önce Jemand arkadaşımızın verdiği bir link vardı. Buradan kaboşonun nasıl yapıldığını öğrenebilirsin.Peyote tekniği için ise Nazesen arkadaşımızın linkini verdiği şu siteye bakabilirsin. Yapım aşamasında sormak istediğin soru olursa ben buradayım.