Takı yapmaya geri döndüm

-

Bir yıl gibi uzun bir aradan sonra takı yapmaya geri döndüm. Açılışım bu bileklikle olacak. İnce kadife kumaş üzerine inciyi yapıştırdım. Etrafını kum boncuklarla ördüm. Bilekliğin kayışını da kum boncuklarla örüp kenardan tokalı şekilde yaptım.

28 yorum gelmiş

  1. hndylmz

    çok şık olmuş.siyah bir gece elbisesiyle hayal ettim bu bilekliği.tasma şeklinde boyunda da güzel durur..elinize sağlık..

  2. sakagun

    Teşekkürler arkadaşlar. Artık boncuklarım elimin altında. Boş vakit buldukça yeni takılar üreteceğim.

  3. sesiber

    Boncuklar çatıdan inmiş, efsane geri dönmüşş. Sakacım seni ilk tanıdığımız takın da kaboşondu değil mi? Harikasın.

  4. kucukgunes

    neduk abla buarada abla diorum çünkü herkes öle dior die:) kızdıysanız bir daha demem…ha şunu dicektim insanları ne kadar güzel düşünüyorsunuz, ne ii bir yüreğiniz var…..

  5. aydin gelini

    böyle düz bir kolye örmüştüm kesme gri boncuklarla ama ne yapacağımı bilmiyordum çok iyi fikir oldu…çok güzel olmuş elinize sağlık:))

  6. cadikazani

    ay çok ho$ olmus ya boyle vintage bi havasi var renkleri ve ortadaki tasi yuzunden olsa gerek iyiki geri donmussunuz o zaman diyoruz:)

  7. sakagun

    Hepinize çok teşekkür ediyorum. Beni motive ediyorsunuz.Sesim evet. İlk takım da kaboşondu. Yine bileklikti.Neduk beni düşündüğün için teşekkür ederim. Dinlene dinlene yaparım diyeceğim ama bir başlayınca bitene kadar uğraşıyorum, kendimi tutamıyorum.Cadıkazanı, aslında taşlar ve boncuklar Beadyhome takı setinden. Modelin aslı Herringbone tekniğiyle yapılan bir kolye. Ben modelini kendime göre değiştirip, Peyote tekniğiyle bir bileklik yaptım.

  8. yildiz32

    çok güzel ellerinize sağlık.Ben de bu tarz bileklikleri seviyorum ve yapmak istiyorum ama üstte bahsettiğiniz teknikleri pek bilmiyorum.Detaylı anlatılan bir yer var mı ya da sizin şemalı bir anlatımınız???

  9. gungorayca

  10. sakagun

    Yorum yazan tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum. Yıldız32, en kısa zamanda yapımı hakkında bilgi vereceğim.

  11. boncuk hanim

    Bende çok beğendim.Beğenilmeyecek gibi değil ki. Sakagün ortaya koyduğun incinin zemini düz dimi. Yani yarım boncuk gibi

  12. sakagun

    Yıldız32 nasıl yapıldığını anlatacağıma söz vermiştim. Daha önce Jemand arkadaşımızın verdiği bir link vardı. Buradan kaboşonun nasıl yapıldığını öğrenebilirsin.Peyote tekniği için ise Nazesen arkadaşımızın linkini verdiği şu siteye bakabilirsin. Yapım aşamasında sormak istediğin soru olursa ben buradayım.

Bir Cevap Yazın

İnci bileklik seti

| | 0 Yorum

Jasper doğal taşlı bilezik

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan kareli bileklik

| | 0 Yorum

El örgüsü bileklik

| | 1 Yorum

Miyuki bileklikler

| | 0 Yorum

Kumihimo bileklikler

| | 0 Yorum

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum