Takılarınız için çok pratik bir askılık

-

Arkadaşlar takılarınız için böyle çok basit bir askılık yapabilirsiniz.

Yapımı:2 adet züccaciye ve marketlerde satılan havlu asacağını tuvalet aynamın bir köşesine önce yapıştırdım.Sonra küpeleri asmak icin takı malzemelerimin içindeki uzun çivileri 8 şeklinde kıvırarak bir zincir haline getirdim ve havlu askısına taktım.sonrada üstüne küpelerimi taktım.Yapımı ve kullanımı çok pratik olan bu askılık,oldukça şık duruyor ve takılar birbirine karışmıyor.

12 yorum gelmiş

  1. kondor

    fatoş01 ( Kendimi birden ajanla konuşuyomuş gibi hissettim) ben askılara bakamıyorum çünküm şu yandaki şeyler ne olduğn anlamakla meşgulüm öhömm öhmö şey biri prınter desek diğeri ne hade biride faks olsun, dikiş makinasi, höö ekmek makinası ihtimal dahilinde ne kaldı açık artırmaya sunuyorum güçlü sallayabilirim diyenleri buraya çağırıyorum. son soru yatak odasında bunların ne işi var? banane dimi ama benim çok sıkılınca marifet bilir rahatça zırvalarım.birde herkeze sormak isterim. yatak odası takımlarındaki aynalı bölüme neden tuvalet aynası deniyor. hayır ordamı s..biri beni durdursun.

  2. Benimde takılar birbirine girmiş durumda bu yöntem iyi denemek lazım ama küçük bir aynada yapılsa daha iyi sanki çünkü gelen giden bir kolye alıverir:)

  3. eylulbulut

    Ben de pratik birşeyler yaptım ama bir türlü fotografları bilgisayara yükleyemedim. Yarın ilk işim bu olacak galiba.Eline sağlık..

  4. gulseyhan

    vallahı cok pratık corum kupelerede lazım sonra bedım gıbı bır kulaga baska bır kulaga baska takarsın selemlar

  5. Fatos01

    Kondor cuğum.konu dışı oldu biraz ama merakını gidereyim diye yazıyorum:) gördüklerin renkli tarayıcı,yazıcı ve pc ses sistemi..eşim ve ben web tasarımı ile uğraşıyoruz ve zamanımızın çogunu bu işe harcıyoruz.e haliyle yatak odası ve diger odalarda bilgisayar donanımları kablolar vs..fazlasıyla ortalarda dolaşıyor.Bende korkuyorum yakında eve server kurucaz diye:) valla sana hak veriyorum ama neyapalım çalışmak için evde en uygun oda burası ve ayrıca bu donanımlar çalışırken çok gerekli oluyorlar.birde ben aynalı olan eşyanın başka bir adı varmı bilmiyorum canım.genel olarak böyle bilindiğinden öyle yazmayı uygun buldum.Selamlar

  6. fiamma1

    Ben de bu tür bir şey kullanıyorum cok da memnunum.. pazarlarda japonlar satıyor benimki vakumlu bir şey ama ben sabitledim dolap içine boyle 5-6 hareketli kolu var. üzerini biraz hafifiletip:) resmini cekip ben de buraya gondereyim sevgili fatos01.. Küpeler de zincirde cok iyi olmuş..Bu arada alemsin sevgili kondor nelere dikkat etmişsin (Yazıcının altındaki hoparlör) :))

  7. fiamma1

    İşte bu da benim bahsettiğim takı askılığım arkadaşlar… Sadece takı için değil bir çok şey için toparlayıcı olabilir…Önce bu resmi çekmek için dağıttıklarımı toparrlayayım sonra zincir bulup ben de küpelerimi asayım:)

  8. Fatos01

    fiamma1,senin takı askın daha fonksiyonluymuş.takı asmak için 5 ayrı kısım varmış.güzel fikir.bu askılıktan bulursam bende denerim evde.tekş.

  9. fiamma1

Bir Cevap Yazın

Bakır telden anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kış bahçesi – boncuklu ve kristalli kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuktan yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Galaksi spiral yüzük yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum