Tanıştırayım, en zorlandığım çanta modelim :)

-

24 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    çalışmalarınız çok güzel. malesef fermuar konusunda fikir yürütebilecek bilgim yok yoksa yardımcı olmak isterdim

  2. nrhnmrl

    zorlanmışsın ama değmiş vallahi harika görünüyor ellerine sağlık semacımfermuar dikiminin pratik yolu için dikişçileri buraya alalım :)

  3. eylulbahar

    ilk önceleri ben de çok zorlanıyordum dikiş dikmeyi kendi kendime öğrendiğim için…şimdi daha rahat yapıyorum çantayı yanlardan dikmeden önce fermuarı hazırlanan ön ve arka parçaya dikip daha sonra yanlarını dikmek en kolay yolu

  4. renklitasarimlar

  5. renklitasarimlar

  6. Yamali bohca

    Güzel olmuş, ellerinize ve fikrinize sağlık. Deri veya kalın kumaşlarda fermuarı makineye çekmeden önce teyel yerine kumaş yapıştırıcı ile yapıştırırsanız kayma, potluk gibi sorunlarla karşılaşmaz sökmeden bir seferde halledersiniz gibime geliyor. Zaten deride teyel yapamazsınız. Çünkü iğne izleri kalır ve bir daha kaybolmazlar. Eğer çok sert veya kalın bir kumaşla çalışıyorsanız, makineye çekeceğiniz yerlerdeki kumaşı biraz döverek yumuşatabilirsiniz.

  7. eylulbahar

    teşekkürler renklitasarımlar senin çalışmaların yanından geçemez benimkiler..harika şeyler üretmişsin gerçek tasarımcı olduğun çok belli..bu arada sert madde demişsin ya.. acaba diyorum o sert dikdörtgen parçayı fermuara kadar değil de biraz kumaşa alttan yerleştirsen 1-2 cm kadar ve fermuar dikebilecek kadar bölümde sadece kumaş olsa o zaman çok rahat dikebilirsin gibi geliyor bana..dikdörtgen parçayı da dikişi görünmeyecek şekilde bir şekilde kamufle ederek diksen ya da üzerini bişeylerle süslesen..tabi böyle söyleyince kolay oluyor da mümkün olur mu denemedim açıkçası:)

  8. renklitasarimlar

  9. eylulbahar

    :))) görmeden dokunmadan ancak bu kadar oluyor işte… asıl ben şu çantanın içinde ne var onu merak ettim:))) nasıl bişey ki bu malzeme meslek sırrı değilse öğrenmek isterdim doğrusu…nasıl bişeyse gerçekten çantayı çok güzel gösteriyor kalıp gibi diğer çantalarında da kullanmışsın hepsi şahane

  10. renklitasarimlar

  11. celebi74

    eline sağlık şekerim.. bize zor yanları görünmedi güzel bir eser duruyor karşımızda o kadar :)yani uzaktan davulun sesi hoş geldi bana.. :))hayal ettim çantayı fermuarı …makienin ayak kısmının küçülüyor olması lazım yani bende tam anlatamadım sanırım yani bu şekildedikmek zorunda ise o zaman dikiş ayağının olduğu kısım küçük olması lazımbazı makinelerde ön tabla yerinden çıkıyorpaça kol bilmem ne böle küçük dar parçaların dikilmesi için rahatlık sağlıyor .. gördüm de ordan anlatıyorum.. belki senin makine de öledir bilemem ama aklıma bir tek bu geldi şekerim..

  12. renklitasarimlar

    Hah tam olarak öyle bir durum, ön tablası çıkıyor ama manşet gibi bir şeyi yanlamasına sokup dikiyorsun. Bu modelin devamını yapabilmem için o manşet gibi şeyi diklemesine makinenin altına sokabilmem lazım. Ben bu gidişle bir singercinin yolunu tutacağım gibi görünüyor.:) Ama valla çok sağolun arkadaşlar, fikir fikri çağrıştırıyor.Beğendiğinize de çok sevindim.:)

  13. eylulbahar

    sen en iyisi kuvvetli bir yapıstırıcı araştır bizim ev tipi makinelerle sıradışı işler yapmak zor..sanayi tiplerinde illaki bu tür malzemeler için üretilmiş makineler vardır..ayakkabıcılardaki makineler gibi..:))

  14. uzay1

    renkli tasarımlar pardon..satış, çevreme arkadaşlarıma filan cok yaptım..eger begendiginiz bir model varsa bildirin . almak isterseniz konuşuruz. tşk ederim :)

  15. renklitasarimlar

    Eylülbahar, internetten araştırıyorum şimdi. Bulursam çok işime yarar.:)Figen Abla, tabii neden olmasın.;-)Uzay1, tabii isterim ama mail adresinize rastlayamadım bir yerlerde. Bana ulaşırsanız memnun olurum. Hem sizinkiler hem de annenizinkiler harika valla.:)

Bir Cevap Yazın

Kedi işlemeli clutch çanta

| | 0 Yorum

Fil desenli el boyaması el çantası

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan çiçekli el çantası

| | 0 Yorum

Kumaş boyama keten el çantası

| | 0 Yorum

Nakış ve kumaş kombinli el çantası

| | 0 Yorum

Wayuu mochila çanta

| | 0 Yorum

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum

Fermuarlı kanvas çanta

| | 1 Yorum