Çarşamba, Aralık 7, 2016
Tarhana torbası :)

40 YORUMLAR

  1. Çok teşekkürler Sevgili Semyıl ve Neduk ablacım,inşallah dediğin gibi olur :) Madlord, teşekkür ederim,yazıyı kumaş boyasıyla yaptım

  2. bu güzel tarhana çantasına bloğunuza gelip hayran hayran bakmıştım, gerçekten çok güzel , tarhana yazısı boyama mı,

  3. tarhana çorbası diye okudum …:DDDD torbayı görünce geri dönüp baktım “amannnnn torbaymış ” dedim….çok güzel olmuş ellerine sağlık siparişlerinin devamı gelsin…

  4. annem de bakliyatları ve tarhanalar için böyle torbalar kullanır, şimdi herşey plastik oldu oysa böyle bez torbalar daha sağlıklı, hava alıyor kuru kalıyorlar. hem de lilac’ın yaptığı gibi bıcır bıcır görünüyorlar.

  5. Evet 1gece sana katılıyorum içinde astar da olduğunu düşünürsek sapasağlam kalıyor,kuru gıdalar. Kolsen ablacım teşekkür ederim ne diyeyim afiyet olsun :)

  6. çokk hos olmus ellerıne saglık.yenı uyeyımm bende foto eklemek ıstıyorum nasıl yapabıllırım?yardımcı olursanız sevınırım.

  7. teşekkür ederim nrhnmrl ve ebruzen :) Tabi ki anlatırım :)1.Yazı yolla butonunu tıkla2.Yazıyı yazdıktan sonra,kutucuğun üzerinde bulunan ‘imaj ekle’ butonunu tıkla.3.Bilgisayarımdan seçeceğim,deyip resmi seçtikten sonra ‘gönder”e tıkla.Resim (1megabyte’dan küçük olmalı)imaj arşivine eklenecektir.4.Resmin yazında nerede görünmesini istiyorsan fare imleciyle işaretleyip (genelde yazının en başına tıkla) ‘ekle’ de bu kadar :) Tam emin olmak için önizlemeye tıklarsan resmin yüklenip yüklenmediğini görebilirsin

  8. çorba..çorba:( antep çorbası…üşüdüüüüm….acıktım ya…gül zaten sen cezalısın…hani o kırmızı biberden yaptığın salata türü bişey vardı…hala aklıma geldikce ağzım sulanıyo…bu da ettiiiii… 2. cezan…tarhana şanslı..torba güzel olmuş…ellerine sağlık…

  9. Ya ablacım ama ben dedim sana göndereyim diye :) tarhana çorbası gönderemem ama muhammarayı gönderebilirdim neyyyysee :DD Güneşedoru teşekkürler,ablacım sana da cezalıyım ama :))

  10. bu yazı bana da hep o mis gibi tarhana çorbasını hatırlattıarkadaşlarda pekiştirince güleceksiniz ama akşam için tarhana çorbası yaptım.:))İstanbul da bu gün durmaksızın yağmur yağıyor çorba havaya da uygun düştü.

  11. lilacsmellcim senin eserlerini nerde görsem tanırım artık. Kendine has bir tarzın var Aşk sokağı çantasından sonra bu tarhana torbası da çok şık olmuş ellerine sağlık, bol kazançlı günler dilerim. Darısı başımıza…

  12. lilacım canım benim ne kadar güzel olmuş. En sevdiğim çorba tarhana olunca bir an bende asya gibi çorbası olarak algıladım :)) süper olmuş, ellerine sağlık