Taş boyama baykuşlu duvar süsü

-

????
Taş boyama baykuşlu duvar süsü. Doğal ahşap ve çakıl taşı üzerine akrilik el boyaması bu çalışmam sevgiyle doğaçlama ortaya çıkmıştır.
Taşları Fethiye’nin Çalış sahilinden özenle toplayıp baykuş figürlerini oluşturdum.
Orijinal ağaç dalı ve doğal saman ile karışık teknik çalıştım.
Baykuş sevenler için bu tasarım tablom odanızı renkleriyle süsleyecek :) Sevdiklerinize çok şık bir ev hediyesi olarak düşünebilir ve onları mutlu edebilirsiniz..
Ebat: 32,5 cm x 18 cm

Not: İsteğiniz üzerine sipariş alınır, profilimdeki linkleerden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

AxiKedi

Alaylı ressamım..Doğayı ve hayvanları seviyorum.Yapmış olduğum çalışmaların malzemelerini genellikle doğadan olmasını tercih ediyorum.Ağaç ve taşları kendim temin ediyorum.Geçimimi yaptıklarımı satarak sağlıyorum.

Taştan evler

| | 0 Yorum

Yazın deniz kenerından topladığım bu güzel taşlar artık evimin duvarında yerini buldu. Deniz kenarında hobi severler için malzemeden bol ne var? Taş, deniz kabuğu, kum vs… Deniz kenarına giderken illa...

Taş boyama nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Taş boyama ve taş üzerine peçete dekupaj yapmak isteyenler için temel bilgileri içeren bir videoyu daha önce paylaşmıştık. Sıra geldi taş boyama uygulama videosuna. Yine sevgili Minik Yengeç ile beraberiz...