Taş boyama baykuşlu pano

-

Taş boyama baykuşlu pano. Ahşap kutu içine taş boyama ile baykuş şekli verdiğim baykuş ailesi pano çalışmam hoş bir duvar süsü oldu. Arka manzara daha güzel olabilirdi belki evet :) Taş boyarken akrilik boya kullandım ve sıcak silikon ile yapıştırdım ahşap üzerine.
Önce manzarayı çizdim ve boyadım. Sonra da taşları boyadım. Elimde bir dal vardı, onu da panoya uyguladım ve güzel de oturdu. Baykuşları da uyumlu seçmek lazımdı, birbirlerine yaslanan taşları bulunca hemen çizdim deseni. Birden fazla taş, bazı doğal malzemeler ve malzemelerle uyumlu bir yüzey ile bu gibi kompozisyonlar oluşturmak ve dekoratif duvar ya da kapı süsleri hazırlamak mümkün. Akrilik boya yerine sanat kalemleri ile de taş boyayabilirsiniz. Kalıcı olması adına su bazlı vernik ya da şeffaf oje ile üzerinden geçebilirsiniz.

Taş boyama nasıl yapılır, hangi boyalar ve fırçalar kullanılır gibi püf noktalar için hazırlamış olduğumuz makaleyi okuyabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Taş boyama nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Taş boyama ve taş üzerine peçete dekupaj yapmak isteyenler için temel bilgileri içeren bir videoyu daha önce paylaşmıştık. Sıra geldi taş boyama uygulama videosuna. Yine sevgili Minik Yengeç ile beraberiz...