13 yorum gelmiş

  1. EMEL03

    Bu mu bişeye benzememiş…ay ne kadar mütevazisiniz siz öyle. Güzel olmuşş niye öyle düşündünüz ki.Elinize sağlık çok güzel olmuş.

  2. banuca

    Yaptığım çoğu şeyi beğenmem ben, çok acele ediyorum, üzerinde uğraşmıyorum diye de kendime kızarım, benzerleri hep daha güzelmiş gibi geliyor. Ama teşekkürler.

  3. esinsel

    ooo iyiki almışsınız,güle güle kullanın.zamanla bu faydalı tabancayı daha da çok seveceksiniz :)) ellerinize sağlık.

  4. banuca

    Teşekkürleeer, silikon tabancamı çok sevdim vallahi, aklımda bi sürü şey var ama, hele diğer işlerim bitsin, hobilere sıra gelsin, sabırsızlanıyorum.

  5. Noblesse

    elinize sağlık, çok hoş olmuş, fanusun iç kısmından mavi taşlara uygun renkte cam boyaları (deka veya pebeo) ile de boyamayı deneyebilirsiniz.

  6. acemihobici

    silikon tabacamı ilk aldığımda, tuttuğumu yapıştırıyordum, görmemişin silikon tabancası olmuş…. şeklinde. çok kullanışlı birşey bak ne güzel birşey yapmışsın sayesinde. ellerine sağlık.

  7. banuca

    Noblesse aynı şekilde ben de içine birşeyler doldumayı düşündüm boya değilde, mesela tül gibi, bakalım tabancanın ilk hevesiyle yapıştı, bir kenarda bekliyor şimdi.acemihobici, sendemiii….Hakikaten kullanışlı, evin tamiri için soğuk silikon tabancası kullanmaktan, bu minik şeyi almak hiç aklıma gelmemişti, evin hem erkeği hem kadını olunca işler ve malzemeler karışıyor tabii.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Fiyonklu cam boyama kavanozlar

| | 1 Yorum

Video: edding’le cam vazo nasıl süslenir?

| | 1 Yorum

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum