tavşan patik

-
tavşan patik
tavşan patik

kış günlerinde ayağınızı tüylü bi tavşan ısıtsın istemez misiniz?bu tavşan patikleri annem ördü hala da örüyor.tüysüz kısmı tığ ile örülüyo,tüylü kısmı ayrı olarak şişle baklava şeklinde örülüp tığla örülen kısma monte ediliyor.üstüne de hazır satılan süslerden koyuluyor.

12 yorum gelmiş

  1. annenotlari

    çok şirin görünüyorlar ama ayağa giyilince arkası bol kalmıyordur inşallah. arkası bol patikler çok rahatsız edici olur.

  2. marvil

    3.5 numara tığla 8 ilmek örülüyo.her iki yanından 1er tane arttırılıyo.42 ilmek olana kadar.21 sıra beyaz,21 sıra diğer renkten olcak.42 sıra olunca kesiliyo.ortasında sekiz ilmek kalıyo.9.uncu ilmeği ikisini bir alınıyo.başa gelince öbür tarafından alınıyo.topuk bu şeiklde oluyo.üstü için kirpi ipi sekiz ilmek başla.3.5 numara şişle.iki yanlarından arttır.26 ilmek olana kadar.bir iki sıra boş gidip gel.sonra yeniden yanlardan birer ilmek kes.baklava olana kadar.patiğin üzerine dik.üstünü istediğin gibi süsle.annem böyle yazdırdı.umarım anlaşılır olmuştur.zira ben topuk kısmını hiç anlamadım.

  3. saatoniki

    marvil anne ben de anlamadım..hoş zaten örgü kabiliyetim ilkokul bire giden çocuğun matematik bilgisi kadar..çok güzel olmuş.

  4. marvil

    fotoğraf makinesi bulur bulmaz aşamalı olarak resmini çekip koyucam.daha anlaşılır olur sanırım o zaman.

  5. cadikazani

    Cok sekerler yaaBiri banada orse keske:)

    annenotlari diyor ki;çok şirin görünüyorlar ama ayağa giyilince arkası bol kalmıyordur inşallah. arkası bol patikler çok rahatsız edici olur.

    katiliyorum sahsen cok uyuz oluyorum.Boyle parmaklarima basinc yapacak kdr ski olsun mumkunse yani o hesap hihi:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum