Tavuskuşu Tüylerinden Gelinlik

-

Gelinlikler genelde beyaz olur.Ancak bu gelinlik rengarenk.Tavuskuşu tüyleri kullanılarak yapılmış.Oldukça pahalı.1.4 milyon dolarcık :) ilginizi çekeceğini düşündüm.

İlgili link burada.

9 yorum gelmiş

  1. Chat Noir 1

    ygzbll yorumun için teşekkür ederim. Bencede iyi fikir.Özelliklerinden sadece biri bu gelinliği alabilecek durumda olması olabilir…:)))))

  2. Figen abla

    1. bunun tuvaleti gelse ne halt edecek?2. salonda yürümeye kalksa,köşeleri filan dönerken etek takılır köşelere, o zaman ne yapacak?3.bu kız salonda dururken geri kalan misafirler bunun eteğinin üzerinde mi duracaklar, yoksa etekten dolayı arkasında 10 metrelik bir takip mesafesi mi olması gerekiyor? :paslında çok nefis..çok zarif…ama etek arkası epeyce abartılı :)

  3. Chat Noir 1

    :))))) Figen abla yorumunuzu okurken gülümsedim.Ağzınıza sağlık haklısınız.Güzel durması kadar kullanışlı olması da önemli.1.madde gerçekten önemli,mesela bel çevresinde fermuarlı veya çıtçıtlı olsa öyle rahat edebilir belki.2.madde doğru,bence salonu uçarak geçsin,nasıl olsa kanatları tüyleri var :) 3.madde için sözleyecek söz bulamıyorum.En çok misafirlerin eteğinin üzerinde durmaları kısmı hoşuma gitti.Bence bide zıplasınlar…:))))) Mesela etek o kadar uzun salon okadar küçükmüş ki düğün salonuna bir tek gelin sığabiliyormuş.Misafirler dışarıda :)) Harikasınız….:)

  4. Chat Noir 1

    merhaba ESER77 tabi bide işin o tarafı var.Ancak dökülen tüyleri kullanmış da olabilirler.Yorumun için teşekkür ederim.

  5. ESER77

    Milyon dolar söz konusu ise eger, tüylerin dökülmelerini bekleyeceklerini zannetmiyorum.Tabi bu her ne kadar benim düsüncemde olsada, örnekleri oldukca cok.

  6. Chat Noir 1

    Bu güzel,eşsiz,mükemmel renklerin tavuskuşlarına yaratıcımızın bir armağanı olduğunu düşünüyorum.Bencede sadece güzel görünmek uğruna hayvanlara ve doğaya zarar verilmemeli.Bunun için gerçek hayvan kürkleri yerine gerçeğe yakın peluş kürkleri tercih edebilirz.Biliyorsunuz kürkleri için hayvanlar katlediliyor.Özellikle kanada da foklara yapılan işkence affedilecek cinsten değil.Protesto için konsolosluğa yazı bile göndermiştim.Bir kere televizyonda göstermişlerdi.Çok korkunçtu.Foklara bunu yapan adamlara insan aynısını yapmak istiyor.

Bir Cevap Yazın

Etamin düğün panosu

| | 1 Yorum

İşlemeli gelin damat yastığı

| | 0 Yorum

Gelin buketi seti

| | 0 Yorum

Gelin damat kapı süsü – dore çerçeve

| | 0 Yorum

Gelin tacı ve damat yaka çiçeği

| | 1 Yorum

Vintage temalı düğün albümü – scrapbook

| | 3 Yorum

Mavi pembe takı kurdelesi

| | 0 Yorum

Saç ve türban aksesuarı

| | 0 Yorum

El yapımı düğün anı defteri

| | 0 Yorum

Düğün anı defteri ve kalem takımı

| | 1 Yorum

Düğün arabası konvoy süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı vintage gelin buketi

| | 1 Yorum

Gelin buketi

| | 2 Yorum